ESKİ,SARARMIŞ VE ÖLÜ


SAKLANBAÇ
saklına dokunmak değil ama belki sen yokken kurcalamak niyeti kadının,
saklının senin saklın oluşu cezbetmiş onu.
nedir daha güzel ve özel olan merak ediyor:
dudakların değdi mi saklına, ellerin arasına mı aldı kavradı mı ,sıktı mı..
iç mi çekti sararken .
ensesine, kulak memesine değdi mi nefesi ılılkça.
merak etti kadın,açtı saklıyı .
saklı sapasaklıymış meğer : matruşkaların içinde kutu,kutu,kutu...
nerde bu saklı.
iyi saklanmış.
kadın oturdu saklının yanına, ellerini başının arasına aldı,dizlerini çekti karnına.
karar verdi saklıya dokunmamaya.
ve dahası saklanmaya .
karar verdi onun hayatında bir saklı olmaya .
şurdaki kadar özel, şurdaki kadar saklı.

"sakla beni saklayabileceğin en saklı yerde .
bir yer biliyorum ben örneğin : sağ elinin başparmağının ilk boğumunda.
arada bir özledikçe masana koy dirseğini, başparmagını getir, dudaklarının üzerine öpüşelim orda kimse farketmez.
ii saklanmış mıyım dersin.?
önüm arkam sağım solum sobe! saklandım ben ...şşşşşşt.söleme yerimi kimseye."

...........

bu kadar sevmiş miyim bunları yazarken ..ne küçük ve ne temizmişim..ya da ne küçük ve ne saf.
yahut ne küçük ne aşık,
kimbilir belki ,ne küçük ve ne aptal.

2 yorum:

şafak dedi ki...

: )
bende tam
"derin bu yazı
şimdi sabah sabah
zaten doğuştan kısıtlı beynimin bi de uykulu haliyle
yoruma dalıp hepten saçlamayım derken
olayi "bir zamanlara" bağlamişın : )
dayanamadım daldım : )ahanda yorumdayım
ve ben şıklar içinde
"ne küçük ve ne aşik"ı seçtim : )
şimdi sabah sabah
çok karişık yazarak çok sanatsal : )
yada çok başı sonsuz yazarak çok şey biliyuo len bu havasi katarak
veyahutta,iki kere iki dört o kadar işte,,tadında aforizmalar uydurmak istemiyorum ama : /
/ ama- geldi ya bilki yapicam işte . ))/
evet evet ama
aşk,,insanın elinden tutup
mantığının ve düşüncelerinin
ve diğer ezberlerinden oluşan çizgilerinin
kısaca kendine koyduğu tüm mesafelerin
sınırlarına getiriyo
ve "hadi" diyo
sınırı geçiyosun : ) gönüllü
sonra hissettiklerin iki kere hissediş koyuluğuunda
bakışların iki kere dalgın
ne bileyim yazsan iki kere derin
sussan iki kere sessiz
uzar bu : ) uzamasın : )
yani
normal halinden öte sen-i uyandırıyo içinde
çünkü normal sınırlarının ötesine gitmiş için
hatta gel abartalım : ) şimdi
mutlu olunca cennet
üzülünce cehenemdesin : )
neyse ne diyodum
evet aşk ellerinden tutar bütün sınırlarını geçmen için çekiştirir seni : )
geçersin ,,
sonradan "hay ben bu kafama" diye söylenmek : )
yada "iyiki" deyip gülümsemek eşliğinde anılır : )
kişiye duruma ve o an ki ruh haline göre : )
buraya nereden geldik be ?? : ) haa evet yazdığından
evet yazdığın
iki kere derinden hissetmiş az önce gördüğü şeyi
üzülmüş gibi sanki iki kere
eğer az önce üzülmüşse gördüğünden yinede hemen bağışlamış çünkü sevgisi iki kere çokmuş : )
sonrası
aynı kırılganlık ve sevgi arasında bi yer aramak
sevdiceğe yakın
ama sarıp sarmalandamadan
bir parçası kadar onunla ...
/valla dönüp okumaya hiç niyetim yok
tüm cümle
mantık ve bilimum hatalardan
evet ben sorumluyum : ))
sabah sabah adımı söleyemiyoken yoruma daldım
bunu göze aldıydım kısaca : ) /
güzel olsun gün.....
bu arada not/yilbaşı yazısını da okudum ama
onada öleden sona iki kelam edicem
şu an bir sabaha sığacak bütün cümle limitlerimin sınırlarını
üç kere geçtim : )
kısa devreyim bi nevi : )
görüşürüz : )

penelope dedi ki...

hay allah ..ses çıkmayınca senden ben şu fellik fellik aranan yeni milyonerin sen olduğunu sanmıştım..ve hatta kalıbımı basardım..şimdi bi kayıkta maldivlerde...:))esaretin bedeli filmde tim robinsin son sahnesi gibi:)))neyse ..seneye inşaalah..belkı de sıra sendeee..

..

ve evet artık anı olmuş sararmış bi kaç sayfa..geride bıraktığı hani o taş plak şarkılarındaki gibi:
"biraz kül biraz duman o benim işteee.."
hayır ..evet belki..ve geride kalan en güzel şey gözlerimin önünde büyüyor..yaptığım en güzel şey..
..
sevmek fiiline gelince ..ben bu fiilin işteş olmayanını da sevebiliyorum .bana insan olduğumu hatırlatıyor.insan kokulu bi kaç kişi kalmış etrafta..neyse ki..
bence çok küçük ve çok temiz ..seçeneğim bu..

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.