itiraf..

şafak, ne çok şey hatırlıyorsun çocukluğundan ,dedi bir yorumunda.onun yorumları her zaman kıymetlidir benim için . bi filozofu dinler gibi dinlerim ./bu arada hiç bi filozof da dinlemedim ne yalan söyleyim/ ama ,abartılı benzetmemden ne demek istediğimi anlamıştırsın.

düşündüm bi kaç gün ..aslında günlük hayatımda "eskilerden çok eskilerden " diye başlayan bir cümle kurmuşluğum yok.geçmişe ait, oğluma bile çok az hikaye anlattım.yani "teeee o vakitler tüm buralar bööööyleeece bizimdi." , ya da " bir vakitler buraları dutluktu " gibi de konuşmadım ,hiç de bile..ama blogdaki yazma sebebim her ne kadar bu değilse de her nedense dönüp dolaşıp geçmişle yüzleşiyorum.aslında tam anlamıyla ayşe ile neşe serileri gibi hikaye gibi bir dizi yazıdan ibaret oluyor bakınca.bi kaç gün düşündüm .neden bunları anlatıyorum ,yakınımdaki kişilere bile cimriyken bu konuda ,tanımadığım insanların okuyacağı bi sayfada uzun uzadıya anlatıyorum.önce aptalca geldi bana .yaş 32 .belki artık geçmişe yönelen kapım hafiften aralanmıştır,sallanan koltuğuma oturup ağır ağır açılmış o kapıdan pembe dizi tadında izlemeye başlamışımdır eskiyi..olabilir mi?
naaayırr.olaaamazzzz.
buldum sonunda..buranın amacı o ..bana özel ,benim gevezelik,itiraf ,anı ,hayal ,şikayet gibi başlıklarla enerjımın bana kalan kısmını boşalttığım bir yer burası..burası çıplak ayak bastığım bi toprak.
sevgili günlük diye başlayan hiç bir yazım olmamıştır benim.yani herhangi bi kitaba ,bi deftere günah çıkarmadım hiç.ama burda yaptığımın başka bi açıklaması da yok..yıllarca biriktirmiş ,şimdi boşaltıyorum ..ve dolayısıyla artık günlük değil ,"sevgili dünlük " oluyor..evet bu...
o nedenle çekirdeklerinizi,battanıyelerinizi alıp ,ancak uyumak istediğinizde :)) herhangi bi sandra bullock filmi yoksa tv .de alternatif olarak okuyun beni..ancak öyle uyumadan :))))) kalabilirsiniz..
* öküze sevgiler: "mayıştım "demişti bi yorumda ..ahahahahaaa

3 yorum:

şafak dedi ki...

al işte ne desem kabahat : )
ne desem suç : )
ya bişimi dedik kızim yaa : )
yazsana sen kafana göre : )
okuyan okur okumayanın keyfi bilir
ve ayrica da ohaaaa diycem : )
ki filozof demişin : ) yok artık : ))
/ -bu arada hatunlara ohaa denmez şafak !!
- iyi be tamammmm : ) /
neysem yukarida dediğim gibi
ne yazasın geliyosa yazzzzzzz
ve durup durup kendini analize hallenme . )
her insan ihtiyacına yürür
belki yazarkende böyle
ki andığın şeylerin iyi geldiği yada tanir ettiği yada
yad ederek
kendine yardım ettiğin bi yerin
var elbet
der
ve gülümser : )
ve kaçar bu ben,
güzel olsun gecesi senin ...

penelope dedi ki...

dil çıkaran ,şarlayan ,terlik fırlatan ikon şeysii...
fiiiyyylooozoof fiiiyyloozof..hatta feylezof..:))

:))
hakla fdil çıkaran iki örüklü ikon..

A-H dedi ki...

sanirim hepimizde var bu, yillarca icimize attiklarimizi yada attigimizi bile farketmediklerimizi paylasmak istiyoruz insanlarla... sadece anlatacagimiz biryer olsun istiyoruz, kimse karismasin, bilmesin, burnunu sokmasin.

blogunuzu yeni kesfettim ama bir cirpida okudum cogu yaziyi :) guzel yaziyorsunuz.
sevgiler

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.