alternatif yılbaşı şarkısı...arşivimden: )


2 yorum:

şafak dedi ki...

: )
fredi merküriye saygı gecesinden bu kilip
eltın con : ) ve aksıl ros : )
ve bu rastlayışla gece gece
bana ayni anda
hem "vayy be"
hem "gençliğimin şahaserlerinden işte"
hem " yaşlanmişız lan"
hem de "büyüsü yok o zamanların artık"
şeklinde
hem gülümsetmiş
hem hüzünlendirmiş
hem de bi an bi dolu şey düşündürtmüş bi şarkı oldu bu saatte : )
neyse güzel olsun gecesi senin
80 kuşağı : )

penelope dedi ki...

:)
mercury i seviyorum ..çok eskiden beri..kendimi bildiğimden bile önce ..
"Too late, my time has come,
Sends shivers down my spine, body's aching all the time.
Goodbye, ev'rybody, I've got to go, " dediği bölümü daha da bi başka:)))
aslında onun sesinden daha bi severim de onu anma gecesi beni duygulandırdı..eltın jon da ,ganz en rozız (böyle yazmaya bayılıyorum / nilüferrrr hocaaaam gramer öldüüüü/ )da sevdiklerim arasındalar..onlar var diye onlardan dinleyelim dedim..
ve evet 80 kuşağı olmanın ayrıcalıklı onurunu ve yaşlılık hissini : ) ...onu da seviyorum..
şanslıyız di mi..
:))))

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.