hAlet -İ RuHiye

açıklaması zor aslında havadan kaynaklanan ruh hali olsa gerek..puslu,yağmurlu..
sorunun nerden kaynaklandığını bilmiyor insan.kendi kendine yaşanası bir mekan da değil ki dünya..ille bir şeyler olacak ,ille birileri dokunacak kanadıyla ya da kuyruğuyla hayatına bir yanından..öfkelenecek ya da seveceksin.yani özetle şöyle diyebiliriz : birilerinin iteklemesine ihtiyaç duyarak yaşıyoruz..inkar edilmeye meyilli bir konu evet
"benim kimseye ihtiyacım yok"
"hade bee..ne alaka..yanımda yöremde biri olmadan da yaşarım ben..robinson gibi..ya da cast away deki tom hanks gibi.."
(birader cast away de bi kere igereksinimi karşılayan üçüncü kişiyi oynayan bi top du..tomun ona ihtiyacı vardı."
"ikinci kişi kimdi peki",
"içindeki sesti.."

...

2 yorum:

şafak dedi ki...

şimdi şu var
bi sabah uyandık ve yeryüzünde hiç kimse kalmamış
buharlaşmış sen uyurken
izsiz
notsuz
sessiz
gitmiş herkes
bi sen kalmışsın koca dünyada
öyle sayalım
ve içinde bir yada çok ses var
bu kötü mü değil
ama bu bi ikinci insan mı
aslında tam olara değil
bu senin ikincin
senin bir yanın
bir kanadın
bir katmanın
ama seni full şaşırtacak biri değil
az çok bakışını
cevabını yada onayını bildiğin bi ses o
evet senle didişir an gelir
kavga eder
lakin atıyorum
çok seviyorum seni be,,deyişi onun
bir başka insanın sesinden işitilince mutlu ettiği kalp çarpıntısını
yada mutluluğunu bire bir sağlamaz
sanırım...
yani iç seslerimiz yoldaştır
ama eksik yoldaşlardır sanırsam
ve az daha genişletip şöyle de diyebilirim
biz içimizdeki eksikliği
barındırdığımız binlerce iç sesle bile gideremeyiz tam olarak ne yazık ki...
hatta bırak yeryüzünde hiç kimse yokken
7 milyar kadar kalabalık varken bile
biz tam olarak o eksikliğimizi gideremeyebiliriz
içimize hoş gelen
iç ses değil
o
dış
sesi bulamadıktan
rastlayamadıktan
yada işitemedikten sonra : )
iş bu yorum herhangi bilimsel felsefi yada dökümanter bi veri barindırmaz
tamamen sabah sersemliği ve tv nin aşırı açık sesi eşliğinde
yazilmıştır : )
öyle gizli sırlar
hayatın anlamını anlatan detaylar baklenmemelidir : ) der
ve gülümser : )
ve şapşahane
ve güzel ötesi ne harika bi yil çıktı şu
2010 ya hiç bitmesin : ) dedirten bi yıla giriyor olman dileğimle : ) /dilekte son nokta : ))/
görüşürüz : )

penelope dedi ki...

bi dostumla konuştum geçen gece memnun olmadığı bir dizi ilişki yaşadı üç beş senede.ve her seferinde vazgeçen ,hayır bu o değil ,diyen kendisi oldu.yani ayrılık cümlesinden önceki girişi kuran ,gelişmeyi birkaç örnekle paragraflayan,sonucu bağlayıp karşısındaki "heeey neler oluyorrr" bakışına maruz kqalan hep kendisiydi..
sorunun ne senin sorusuna ,sevgi arsızımısın oluuuum sen eleştrilerine maruz kalırken tarafımdan ,geçen gece sihirli sorunun ölümsüz cevabını bulmuş:
"ben " dedi "ben söylemek istediklerimi değil ,onların duymak istediklerini söylüyorum partnerlerime.ve onlar uçuyor..onlar uçarken ben mutlu oluyorsam aslında ben mutlu olduğumdan değil bu ,bu onların mutlu uçuşlarını hayranlıkla ve biraz kıskançlıkla izlemekten...ve sonra ...içimdeki ses bana nasihat ediyor,onların duymak istedikleri bunlar ama söyleyen ben değilim..dudakların söylüyor ezber lafları ve ben mutlu değilim.."
içinden onu uyaran gerçek kişiliğine sus mu desin konuş aslanım mı...
kendisi karar verecek tabi..
sanırım tedaviye ihtiyacımız var topluca...
ve senin yılın iyi ki bu yıl muhteşem bi yıldı bu dedirtsin sana ..muhteşemmmm dedirtsin ve hep mutlu an..hiç pişman olma geriye baktığında "neydi beee 2010 ..vayy be..işte o gün başlamıştı muhteşem hayatım ...diyesin: )

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.