histerik sayıklamalar antolojısı -I

dünyanın hangi yerindeyse ,o birilerinin boşaltmak için kullandığı kapı, onu bilen var mı aranızda..hani "eeeehhh yeter beee " deyip çıkmak istediğimizde kullanılabilecek bi kapı..yani hani yangın merdivenleri olmasa da olur..kapı yahu..atlayıveririz çıkınca..
bazan -ki bu aralar sıklıkla desem uygun düşer- o kapıya ihtiyacım oluyor..yok mu bu dünya gemisinde imdat kolu!
saçma sapan bireylerin ,birey birey ve grup olarak yaptığı saçmalıklardan sıkıldım artık.ölen gençlerden ...öldüren gençlerden...düzen dedikleri düzensiz fiillerden ..yerçekimli ruyalardan da sıkıldım ..uçsun ,uzay boşluğunda asılı kalsın istiyorum eskisi gibi ,ama düşlerim de yerçekimine karşı koyamıyor ve sağlam sağlam yere basıyor ,gerçekleri kabul edip havalanmıyor fazla ..ve beni öldürüyor bu durum.


daimi sıkıntılarımdan kurtulmak istiyorum artık..anlamsızlıktan sıkıdım.ki hayal etmek güzeldi bu yaşları ,her şey daha iyi olacaktı ,kendi kararlarımı verecektim ve mutlu olacaktım ..kendi evim ,kendi hayatım sevimli bir labrador ,kitaplar müziklerim ...filmler...öyle olmalıydı ..hesapların karıştığı bölümü hatırlayamıyorum ama bir yerde hata var..şıkları mı kaydırdım..çoktan seçmeli olmalıydı bu sınav..yorum soruları ve paragraflar bu kadar geniş olmamalıydı ,okuduk süre mi yetmedi...

2 yorum:

şafak dedi ki...

: )
okkdum tümüne bakındım
zaten bazılarını önceden de okumuştum
yinede okumak istedim onlarıda : )
şimsi buradayım bloğun en üst yazısında
ve ben aslında
bi kapı koluyum : )
aklında olsun : )
açıp dışarı çıkmak istediğinde
her ne seni sıkan için
dışarısına
evet beni çevirip
açacaksın kapıyı ve dışarısı bir adım sonra : )
içeri girmek isteyincede yine ben
eğer kapiyı tümden açık bırakmazsan ama : )
/ki bence bırakma ceryan yapar
iç-dış algı basıncı bünyede : )/
evet ben o kapinın koluyum
ne bu dünyadan azade
nede dışarısında özgür
sınırda hep
hani çizgiye basarsan yanarsın kuralı yada oyunu olurya
işte o kuralın olduğu bir yerde
ve hep
çizgide
yim
niyeyse ...
aracı pozisyonu gibi bişi sannirsam bu
kapi kolu olmak hali : )
yada bir nevi
başkalarina faysadi olup
kendine hayrı dokunamamk hali
gibi
bişi
: )
buralardaydım
ki gene gelicem
ki gelebileyim diye
aklında olsun
buranın adresini kendi izleme şeysime ekliycem : )
malum yaş 1550
isim
tarih
ve yol
hep unutuyo bu bünye : )
görüşürüz
ki görüşelim : )
ve güzel olsun günü senin : )

penelope dedi ki...

burda olman harika..teşekkür ederim ..pelerinin ve sen :)))
kendi kendime dolaıyordum bu gezegende malum küçük prens hikayesi:)
ve evet zaten kapıyı kullanıp sayfana kaçıyorum bazan ..
her seferinde geri dönsemde....
çok çok teşekkür ederim ..

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.