DÜZ GİDENE ÇENTİK..










we are the world....
we are the chıldren...

diye nakaratıyla söylerdi hani biz çocukken ünlüler.mıcahel jackson (rahmetli)ve lionel rıcchıe yazmıştı şarkıyı,ünlü amerikalı şarkıcılar da seslendirmişti.hani sonunda fiyasko olmuştu ,millet dava üstüne dava açmıştı şarkıya .zira çok para kazanmıştı plak ,50 milyon dolar gibi bişeydi ama amacı etiopya'daki açlık olan bu organizasyon sonucunda,etiopya da hala açlar vardı.para ne olmuştu bilen yok diyelim biz..
neyse aklıma geldi izledim yeniden .Düz giden gidişata bir çentik attım gibi...klipte şimdilerin klasiklere kaçmış şarkıcılarını gördüm ,zamanın hızla geçişi şaşırttı beni.o zamanlar iğrenç saç modelleri varmış be..ne öyle o tarak görmemiş saçlar..ama yine benimkisiler her zamanki gibi muhteşemlermiş.cyndi luper,BOB DYLON,Bruce Springsteen muhteşemlermiş o zamanlarda da..gördüğüme sevindim onları..ama ne kadar da gençmişler.
bazan zamanın hızla akıp gitmesi acıklı bişey ..ama hiç geçmemesi korkunç!

0 yorum:

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.