Şimdi benden alışık olmadığınız bir yazıyla karşı karşıyasınız dostlarım..

Enteresan bir dönem geçiriyorum ,bu nasıl bir aydır anlayamadığım garip saçma sapan ,sersem sepelek bir ay..

Bu ayın başlangıcıyla beraber ne oldu nasıl olduysa öyle bi durumun içinde kaldım ki, kafam allak bullak. Yani duygularım konusunda netim tabi de çok çok acayip bişey bu. Paylaşmak isterim açıkçası. Ya da en azından yazmak. Belki içimde taşımaktan daha iyi. kimseye de anlatmadım, anlatmam fazla bişey de.


Nerden başlayalım şimdi.

7–8 ay kadar önce çalıştığım işle ilgili başka bir ildeki benzer kurumla irtibatlaşmamız gerekti. Bizdeki teknik sıkıntıyı çözebilmemiz için diğer daha büyük ildeki kurumun sistem mühendisine yönlendirdiler bizi.

“sistemi yapan arkadaş zaten X ilindeki kurumda çalışan bilgisayar mühendisi arkadaş.bu arkadaşa sorarsanız kendi yaptığı sistemdeki sıkıntıyı herkesten daha iyi çözer penelope hanım “adlı ukala tavırdan dolayı merkezdeki yetkiliyi kutluyorum önce.neyse, X ilindeki birimden sistem sorumlusu mühendis arkadaşa bağlanmak ,anaaaaaaamm,Washington D.C.ye bağlanmak gibi bişey.Filan departmanı için 1 i,Feşmekan departmanı 8 i….15 e kadar yolu var anasını satayım ve 15 inci de bu bay uyuz..evet adı bu “bay uyuz”
Bir sürü sıkıntının ardından kendileri lütfettiler bağlandık. Hayatımda duyduğum en soğuk, en ukala, en aksi ses ve o sesin sahibi… Nazik olmaya çalışarak, hiç olmadığım kadar sükûnetimi koruyarak başladım:

_iyi günler F.bey, ben XYZC den penelope..kullanmakta olduğumuz sistemde şöyle şöyle bi sıkıntı var.sanırım gözden kaçtı şu şu şu işlemi yapmak istediğimizde hiç olmaması gereken şöyle bir sonuçla karşılaşıyoruz.
_hmm.neden yapıyorsunuz ki o işlemi..macera peşinde misiniz?yapacağınız işlem bellidir.şu şu sekmelerin dışında ne işiniz olur ki..
_bakın F.bey..benim sorduğum soru ya da çözümü için yönlendirdiğim şikayetin değerlendirtmesi gerekirken ,siz bana ne yapacağımı ya da yapmayacağımı mı söylüyorsunuz?çok basit bişey söyledim ben şu şu şu sekmeler çalışmıyor,yanlış işlem yapıyor,yanlış rapor veriyor.bağlantılarda ya da makrolar da bi sıkıntı olmalı.ve açıkçası nerden kaynaklandığını da buldum ben .toplama eklemeniz gereken sütunu önce eklemiş ,sonra düşmüşsünüz.yani eklenmesi gereken birim nötr olmuş.
_bakın…sizden başka kimseden böyle bi şikayet gelmedi açıkçası ..ve amacınızın ne olduğunu anlayamadım ben.

Artık penelopenin kibarlığı kalmaz tabi..

_hacııı..baksana sen bi..bişey demek istediğim yok benim .bi sorunum var ve sistemi yapan siz olduğunuz için yardım istedim .nedir bu kadar gerilmenin gereği..bıdı bıdı bıdı..

_ya bırakın bişe demiyorum ya…

_Allah Allah.sanırım benim dışımda bi sorununuz var ama ben iyi bi günde arayayım muayyen gününüz galiba .hoşçakalın….


Tabii benim sigortalar atmış.kapadıktan sonra fırlattım telefonun : “uyuzzz ,uyuzzz ,uyuzzzzzz,sinir şeeeeyyyy “ diye tepinip durdum .zira daha önce de ufak bi konuşmamız olmuştu o zaman tartışmamıştık ama sinir olmuştum adama.ama bu kez resmiyet bilmem ne kalktı bi sürü laf döndü ortalıkta .hatta adama “muayyen gününüzde misiniz?” bile dedim..
Neyse işte bi süre önceki bu konuşmadan sonra da ne görüştük ne konuştuk .Zaten hiç de yüz yüze görüşmüşlüğümüz yok.birbirimizin ismini duyarız filan..

Ocak sonlarıydı .tesadüfen msn de karşılaştık.tabi ben hiiiçç görmeden geldim .bi de baktım bi titreşim yolladı uyuz size..

_selam penelope hanım ..nasılsınız?
_teşekkür ederim F. Bey..ya siz?

_ne yaptınız bi sıkıntı vardı çözdünüz mü onu.
_: ) hangisi hatırlayamadım bi..du bakim milattan önce olan mı ..evet sanırım söylediklerimi dikkate almışsınız hemen yarım saat içinde çözülmüştü.

_sıkıntının bittiğine sevindim.
_sayenizde(dil çıkaran ikon )
_eyvallah…
_eyvallah!!! Bu eyvallahın söylenişi ,sesinizi hayal ettim de bi an ,son konuşmamızdan kalan sesinizi yani,”eyvallah gözümmm” gibi bişey galiba..öyleyse “saolasın birader.”.

_: ) :)… o gün kötü bi gündü..

_anlamıştım zaten

_yoo hayır muayyen günüm değildi tabii..

_biliyorum F.bey. O sizin kendinize has uyuzluğunuz du. Her zamankinden

_nasıl bi kadınsın sen ya… Ama uyuzlukta benden aşağı kalmazsın sana diyim…

Bunun gibi üç beş geyikten sonra hemen her gün msn de karşılaşmaya hal hatır sormaya başladık..selamlaşma "selam uyuz", "merhaba baş uyuz" gibi devam etti.öyle böyle derken iki hafta sonra bi telefon tabii.sekreter arkadaşım bana bağlayayım mı diye sormadan zınk diye bağladığı için ona kızıyordum tam
_bağlamasana ya ağzım dolu yaaa.
( Poğaça yiyodum da…)

_ağzın mı dolu senin? ..
_bi Dakka yutkunayım sonra konuşcam…ehem ehem buyurun ..
_nasılsın.
_pardon çıkaramadım ben..
_sen tıkın anca zaten..
_pardon kimi aramıştınız yanlış mı oldu acaba..
_yoo bilakis..uyuzun tekini aramıştım tam karşımda ..evet o..

_F.bey..
_evet sadece bi sesini duyayım dedim..

Şimdi… Bu adamı tanıdığımdan beri ilk kez bu ses tonunu duyuyorum. Nazik, kibar, hoş bi ses… Ama şimdi ne var yani, nooldu ki.

_çatlak mısın sen?
_sanırım öyle..uzaklardaki tanımadığım bi kadına sapıklar gibi telefonda asılıyorum .normal olduğum söylenemez..
_küçük olduğundandır..hacııı sana göre teyzeyim ben

Sorun 1: adam 25 yaşında… Ben 32
Sorun 2: adam bekâr… Ben çocuklu bi kadın
Sorun 3: ne şimdi bu aşık oldum ,kafam allak bulak ,senden başka bişey düşünemiyorum ayakları..ki beni şüphelendirir.genç erkeklerin tecrübe arayışları gibi gelir bana ..ama hani tecrübe aramak için görmediği bi kadını seçmek de ..sanırım böyle kısa ,şişman ,sivilceli ,itik bi tip bu..büyük ihtimalle bende büyük bi kadınım ona göre..ağzım bozuk,komiğim bilmem ne..tecrübe kazanabilirim diye düşünüyordur..muhtemelen kız arkadaşı filan yok,olamıyo kızlar beğenmıyo bunu..

Kaldım tabii beklemediğim bişey bu..
;_hadi kapat kapat telefonu kapat ..kafan karışmış senin ,dedim sadece.

……

Beynim durdu birden ..günlerdir msn de açmıyorum.telefonlarına cevap da vermiyorum .ofisi aradığı her saniye çıktı diyor çocuklar.bana söyledikleri ,ses tonu ,anlattıkları acayip şeyler ama .çok …değişik..yani kendimi yeniden genç ,liseli kız gibi hissettim..kışşşşş dedim tabi o fikirlere hemen ..lan nooluyoruz bilmiyorum ki..aşık maşık demeyin şimdi hemen ,kesinlikle hayır da o, heyecanlanmadım desem yalan..
Herhalde dedim ses tonum -hoş olduğunu söylerler afedersin- çok genç bi kız sesi gibi mi geldi nedir ,ondan mı etkilendi.görse beni diyecek 30 larında bi kadın ..üzerimde bi yorgunluk ,başımda bi ağrı..

Bu arada diğer sorunum da arkadaşlarımın beni tanıştırmaya çalıştıkları biri ..O benle aynı yaşta.Üstelik de aynı gün doğmuşuz.Veteriner hekim.kendi kliniği var.Uzun boylu ,yakışıklı kendi halinde ,hayvan sever biri.Her toplanmamıza geliyor,muhabbeti seviyeli.sürekli yalnız bırakmaya çalışıyorlar bizi.her konuşmamızda birbirimizden bir şeyler paylaşıyoruz.dostluğu çok güzel.hayatımda bu kadar iyi bir insan hiç tanımadım.gece yarısı ameliyat ettiği bi köpek için taaaa ne kadarlık bi yol gitti,eğlenceyi bıraktı ,kontrole gitti.oysa çok da mühim bişey olmadığını biliyordu ama köpeğin sahibinin endişeli ses tonu nedeniyle onu rahatlatayım diye gitti sırf.ne güzel gidiyordu arkadaşlığımız.onu ,uzaktaki ailesini anlattıklarından tanıyarak tabi çok sevdim.insanüstü bir aile.çok kalabalık bi aile ,birbirlerine bağlı,Akdeniz insanı ,sıcak ,eğlenceli..hayatımdan hiç çıkmasın istediğim dostlardan biri..kafam güzelken güvenle başını omzuna dayayabilirim.bilirim ki beni eve bırakır ,ben içeri girmeden kapıdan ayrılmaz.ışığım sönmeden gitmez.ne güzeldi…

Ama…sen bana bu sabah kalk…kapımın önüne bi sepet çiçek bırak ,evlenme teklif et..
Nasıl etti içine her şeyin nasıl…sabah çiçeklerini aldım,telefonda bana söylediklerini dinledim ,cevap verme düşün demesi bile içimi acıttı.o stresle işe geldim….öğleden sonra bi ziyaretçiniz var dediler…
tatatataaaaaaaam

_merhabalar sevgili uyuz…..demek o uyuz sensin..

Höööööönnnkkkkk…

Karşımda duran 1.87 lik kumral, yakışılı mı yakışklı ,son derce şık adam bizim uyuz F.bey miş.
Ayıplamasın kimse, ayıplarsanız da ayıplayın valla ama yutkundum ne yalan söyleyim…

_konuşmayacak mısın..onca yolu tanışalım diye geldim..

_konuşcam da bi zaman geçsin de önce..kendime geleyim de..şaşırdım çok..iyi yaptın geldin gördün ..inandın mı şimdi teyze olduğuma..

_:)sen inandın mı benim zannettiğin gibi küçük olmadığıma

_hayır çocuksun sen…..

_ne dersen de ….şu dakikadan sonra kabul etmiyorum çocuk mocuk..bana bi daha çocuk muamelesi yapmayacağına söz vermeden de gitmiyorum buradan…

Haydaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hacı kıymete mi bindik nedir?
Ne halt yemeli peki şmdi…

17 yorum:

özgün dedi ki...

ulen geldi mi de topluca gelir bunlar onca yalnız geçen günlerde nerdeydiniz diyesi gelir.

uyuz çocuk bir macera, üzülünür genelde sonunda.
diğer baytar abi sığınacak bir liman belki onca yükü alacak omuzlarından diyeyim ben sana dostum.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Öküz der ki,

Genç delikanlı niyeti bozmuş; takla atmak derdinde.. istiyorsan iki kokla öyle yolla, istemiyorsan doğrudan yolla..

Diğer arkadaşı ise eve at.. bağla, kaçamasın bir yere(cayar mayar)... evlen, 49 çocuk da ondan yap... (kulağa keyifli geliyor)

Adsız dedi ki...

sana şöyle diyecem :
yakışıklı olanla yat ,akıllı olanla evlen .ama yakışıklı olanla yatmaya devam et..

penelope dedi ki...

sevgili özgün

dostum benim beaa..

uyuzun macera oldğunun farkındayım..ama hani kadın tarfını tetikliyor insanın..lakin genç erkekler yani bu kadar genci kendimi sapık gibi hissettirir.bi de anneyim ya hani..macera...yok ya bana göre değil evet..ama güzel şey hücreleim yaşıyomuş onu farkettim.

diğeriyse öyle muhteşem biri ki..ama kalbim çarpmıyo , yani onu nası denir ...arkadaşım olsun istiyorum ...uufffff..ve biliyorum ki bu satten sonra kurduğum o yakınlığı kuramayacam artık..yani içimdeki acı ya da sıkıntı o dostu kaybetmiş olmaktan..

bu ikisinden bi karışım yok mu anasını satayım bee..

penelope dedi ki...

sevgili öküz,

oğlanı yollayacam verdim karar:)

diğerini eve bağla cayar mayar ha..cayar haa..allah alah ..caysın beeaa.yalvarıyoduk biz de:))))

49 çocuk ...kuluçka makinasıyım galiba gözünde:))))sahi senin kulağına bu keyifli mi geldi...oğlumu yoolllayım sana üç bej gün bak nası keyifli...))))

teşekkür ederim yorumun için..:)))sen benim için erkek gözüyle belirleyici bi bakışsın..demek takla derdinde...evet bende öyle düşünmüştüm:(

penelope dedi ki...

ulleynn adsız,

sana şöyle diyicem müsadenle

"s....tirrr."

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

güven bana; benzer yollarda çokça kaldırım eskitmişliğim var 5-10 sene kadar önce..

+kızma lütfen... ama şu "aşk kadını" olayını m.kmek istiyorum izninle... kaç yaşına gelirse gelsin; hiç mi akıllanmaz bir kadın(45'inde hala aşk olmazsa olmaz!! diyenlerini biliyorum)..

eyvallah güzel şey; b.k attığım yok... ama "hayat arkadaşı" vasfı için, bence daha doğru kıstaslar olmalı.

penelope dedi ki...

SON DERECE EDEPSİZ BİR YORUMDUR.LÜTFEN +18 PİLİZ.VE LÜTFEN -EDEP PİLİZ..AİLE KIZLARI OKUMASIN : ÖZGÜN OKUMA EHEHEHE..


şöyle diyeyim sana o zaman,öküzcüm

aşk olmazsa olmaz olayı sanırım şundan kaynaklanıyor:
adamla sevişirsin..ne var ne yok alllah ne verdiyse tüm maharetini gösterirsin sonra sevişme boyunca muhteşemsin diyen adam sevişmenin sonunda az önce uçan o değilmiş gibi,bir an önce gitsem /ya da gitse derdine düşer.kendini kullanılmış hissedersin. bu işte nasıl bi yetişme ve edep anlayışımız varsa bizim -tüm edeplileri ayrıca kutluyorum-kadın olarak sevişme anında kendimizi edilgen görmemizden kaynaklanıyor.yani orda zevk alan biz değiliz ona hizmet için varız gibi..bu nedenle de yüzünden zevk almışmı almamış mı izleri arıyor, "işi" bittikten sonra napıcak tepkilerini kolluyoruz.ben bundan vazgeçeli çok oldu .çünkü edilgen olmayı kabul etmiyorum .zevk alan taraf benim ,eğer adı "işi bitmek " se işi biten benim.kimsenin suratında menuniyet izi görmeme gerek yok.ben uçtumsa muhakkak uçurmuşumdur..

ama bu değil ..benim derdim olan "aşık olmadan asla " değil..yani bi yerde sevişme eylemini yemek yada içmek gibi yapmak istemıyorum.doğal dengelerin korunması işini kendim halledebilirim ;).
ben uçtuktan sonra yatağa uzanıp,saatlerce sarılmak istiyorum .uyumak..koklamak ..ya da buna benzer bişi...bunu da fuckbuddy lerle yapamazsın hacı..yani ben yapamam ..
sana da güvenıyorum ayrıca..ne dersen de kızmam da..yani karşılıklı çıkar ilişkisi olmayan kişiler birbirlerine gerçekleri söylerler duymak istediklerini değil..:)

Rumuz: Ev Kızı dedi ki...

İlla da evlenmeye gerek ama evlenme teklifi etti diye de ondan soğumana gerek yok takılmaya devam et diyorum ben, öbür güççük olan er kişiyi de geçici bir tatmin olarak kullanabilirsin :P

Öyle ya da böyle yaşlanıyoruz aşk da kalmıyor bir süre sonra yani kalıyor da ilk heyecan o duygular yok oluyor haliyle.
Yaşlanıyoruz işte benim diyeceğim hep böyle ceylan gibi zıplamayacaksın biri olsa bir dost, eş, sana uyan biri işte fena olmaz...

penelope dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
penelope dedi ki...

yorumun başına nal kadar yazmışız ev kızları okumasın diye..hiiiiç kime diyoruz acabaaa!!!

:)) neyse hoşgeldin sen..

ceylan gibi zıplamak..evet kelebek gibi uçup arı gibi soktuktan sonra ...
zıplamıyorum bee..valla.geçici tatmin için kullanayım kullanmaya da ben geçici tatmin olurum ama güççük kapılır yani ayıptır söylemesi..o kadar çaresiz miyim ki hemde geçici tatminle bilmem ne...
anlatıklarımı aslında anlatmak istediğim gibi anlatamıyorum anlaşıldı .dert değil...aşk derdinde değilim ama ..garip ..başka türlü bir şey benim istediğiiiiimm..ne ağaca benzeer ne de bulutaa...
neyse daa bişey söylersem var yaa..ne olayım ..
Not: ev kızı mev kızı varya kaçın kurrasıymışın bacım sen de ..götüüüürrrrr..

özgün dedi ki...

rumuzla yazdık daha beter battık uleyn :P bu işler ince işler yorumla neyin çözülmez en iyisini sen bilirsin yine de...

penelope dedi ki...

sen olduğunu biliyordum vallaha:)))))))))))))))

onun için yazdım ebelek gübelek:)))

kelimelerin artık çok bariz olmuş..marka olmuşsun sen:))) öküz ,şafak ve sen ne isimle yazarsanız yazın tanırım ...:))
ev kızıymış:))) bi de yazdık oraya özgün, okuma diye....
çoluklu çocuklu kadın seni...
yoluna koyuyorum yavaş yavaş merak etme sen:)desteğin için -samimiyetimle diyorum- çok teşekkür ederim.büyü bozulmasın diye tanışmayacam senle..çünkü asla şimdiki paylaşımı hissedemem bi daha tanıdığım biriyle..o nedenle tanışmayacağım ,hani hayranı olduğun yazarı ya da aktristi ,artisti tanırsın da artık sana keyif vermez ya onu okumak ,izlemek ..o nedenle ..yoksa hayatımın bi köşesinde olmanı isterdim dostum .dostum dedim bak..

penelope dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
penelope dedi ki...

aynısını iki kere yazdığım için sildim yorumu dostlar.yoksa kimsenin yorumunu silmiyorum yazabilirsiniz:)))))))))

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

varya, için fesat senin:)

yahu overdoze aşk olmadan da olur derken, veteriner hekim hususunda aklını çelmeye çalışıyordum ben.

aşk olmadan sex olur değil, aşk olmadan "hayat arkadaşlığı" olur gibi..

püü rezil seni.... saf fikirlerimi evirip çevirip nasıl sunuyor millete:))

penelope dedi ki...

saf fikir...sen ...saf fikir....ahahahhha..sen safsan ben rahibe teresa...

aşk olmadan hayat arkadaşlığı da oda arkadaşlığına benzer be ya.zaten sorun da yok aşık olan yerlerim bozuk benim..ama romantizmi de severim hanii..

teşekkür ederim ,iyi ki varsın:))çok eğlendim sizle paylaşmak keyifliydi..

bi de sensin rezil .....:))))))))))))

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.