özgün için 2 eheheheheh

iyi ki doğdun leeeennn....








6 yorum:

özgün dedi ki...

Günün en güzel anlarından biri oldu bak şimdi ahh uleyn o şarabı içeydik keşke :)
Bakma pasta örmüşlüğüme en önem verdiğim doğumgünleridir sürprizlerdir ama inadına inadına bu sene baya yalnız ve sıkıcı geçti iyi ki varsın sen de penelopeeeeeeğğğğ

penelope dedi ki...

yalnızlık var ya özgün sana anlatayım onu...o yalnızlık dediğin şey var ya satayım ben onun anasını ama bil kırık ,paramparça bir kalpten sonra ağlak muğlak şarkılarla sigara ve şarapla zırıl zırıl ağlarken sen koynuna düştüğpün ve sana yar olduktan sonra da uzun süre en sadık sevgilin olan yalnızlık...sen yalnız değilsin canım sen sadece her zamankinden biraz eksiksin ..unutma biraz eksik...ama yalnız değil..yalnızlk dediğin o sevgili psikopat bi sevgilidir ,uğramasın sana hiç...yakınına bile gelmesin ..kışşş deee..ben - evet seksiyim biraz- ondan galiba bırakmaz yakamı uzun senelerdir.
ama olma sen...
ve bak uzaaak bi yerde tanımadığın biri sen doğmuşun diye seviniyor ,-vallaha bi de seviniyorum-
değil mi ki o zaman iyi ki doğmuşun beeee..
zırvalamakta üstüme yoktur bazan ..ama zırvalarken bile kalbimden ne geçiyorsa o kadarını zırvalarım ben ..
hayatımızı birine ipoteklediğimizde ondan gelmesi muhtemel her şeye karşı sigortalıyız sanıyoruz..oysa en ufak sarsıntıda çatlayan duvarlarımız diyor ki: "heeeyyy..kendinden daha iyi bir malzemen yok yatırım yapacak ..iyi bak o nedenle kendine ..bekleme ...üzülme.."

imza: kendini filozof sanan sokak kızı:))))

penelope dedi ki...

o şarabı yudumluyorum ben :)9 parlatmak vardı tabii beraber ama al ahanda şu kadehi de senin için doldurdum ...onu da ben içicem ayrı ama ,senin niyetine ..hadi bakalım neşemizeee ...yarasııın...

imzaa: şarabı da rakı gibi içen ,kendini filozof sanan sokak kızı:)

özgün dedi ki...

amaan başlarım büyüsüne müyüsüne antalyaya gelirsen beklerim seni valla içtenlikle o şaraptan bizde de var buzdolabında bekliir :)))

özgün dedi ki...

ayol merak içindeyim nerdesin yaz da okuyalım hadin

penelope dedi ki...

:)))))

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.