artık bi can var evimizde ...çok olmadı geleli ama sağladığı uyum muhteşem...bi sabah kapı çaldı...kapıyı açtım ,suratıma bakan bi çift kocaman göz dili dışarda bi yavru..arkasında da oğlum
-pene teyze nolur beni al..nolur beni al ..nolur beni al
-efeee..bu nedir
-anneee.nolur nolur nolur erdemler taşınıyomuş..bu yavruyu götürmeyeceklermiş sahiplendirmeye çalışıyodu aldım geldim anne nolur..
-efe..ne karar vermiştik..
-anne nolur..bak bu daha yavru..tıpkı ben..
-efe...
-anne nolur nolur nolur
-geçin içeri...............
-annemsin sen beeee..busun sen beeeeeee..sen var ya ..sen bambaşkabişeysin annem canım...
-şansını zorlama istersen ..
-tamam sustum ve de geçtim..

hadi bakalım hayırlı olsun.




0 yorum:

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.