karmançorman bir yazı

sabahın olmasını şu yüzden seviyorum: herşey yeniden başlıyor .yeni bir başlangıç olabilir herşeye.ne bileyim piyangodan para çıkabilir..beyaz atlı prens çıkabilir ...terfi ederim ..daha iyi bi iş olur..oğlum geleceğini garantiye alacak bi burs filan kazanır..öyle işte..
akşam oluşunu şu yüzden seviyorum: hayalperestliğin sonu olur.eve gelinir duş alınır.yemek hazırlanır.oğlanla kitap okunur.biraz gitarını dinleriz sıpanın.sonra o uyur pene odasına çekilir yazar,çizer müzik dinler..şarap içer ,sigara içer..kırılmayan kalbi için bu gün de şükreder..yani hayat olduğu gibi olmaya devam eder...

alex den sonra bi canlı almadık eve..hele köpek kavgası yüzünden oğlum sakatlandıktan sonra hiç..ama eksikliğini hissediyorum..bi canlı olsa evde..küçük bi köpüek yavrusu mesela..köpekleri çok seviyorum..ya da bebeğim mi olsa:))) gülmeyın ama bebek özlüyorum ..belki çok küçük anne olduğum için şimdi tam annelik duyguları hisseden yaşımla ,bilincine vara vara bebek büyütmek istiyorum galiba:) hani mis gibi kokarlar ya..oğlumu koklardım ben.yanına yatardım ,uzun uzun bakardım..bunu ben yapmış olamam değil mi,diye sorardım kendime ..ben yapmış olamam ..benim yapamayacağım kadar kusursuz..yanağımı yanağına koyardım,ipek gibiydi teni..ister istemez gözlerim kapanırdı öylece kalırdım orda..dudaklarıma değerdi nefesi..küçücük kalbi ve minnacık ciğerlerinden öyle seri ve sesli nefes çıkardı ki..mis gibi süt kokardı ..kıpkırmızı dudakları değerdi dudaklarıma..ağlamak gelirdi içimden ,o kadar huzurluydu ki..
şimdi bi delikanlı..ve benim muhteşem olduğumu düşünuyor..muhteşem..korkuyorum,çünkü sandığı gibi muhteşem değilim.ya bi gün farkederse..yani muhteşem olmadığımı..korkuyorum sanırım..hayatımı onun üzerine kurmuş gibiyim ..gibiyim fazla ..kurdum..başarı ve onur belgesi dedikleri bi belgeyle onurlandırdılar oğlumu..kasılarak geldi filan..notlarının yazılı olduğu bkarneyı gösterdi..kokladım hemen .
-napıyosun anne dedi.
-kokluyorum dedim..naptın çamaşır suyu filan kullanıp notlarını mı değiştirdin diye..

şaka tabi..biliyorum başarılıdır.ama onunla dialogumuz gereği hafiften bi şebeklik oluşuyor ,normal karşılıyorsunuzdur sanırım:)

...

konudan konuya atlamasıyla meşhur pene sahnede gene..
bişey söyliycem ama nasıl söylesem...
biri var ..2 yıldır tanırım..hatta tanırım değil kendisi benim emrimde çalışan işçim..:(2 senedir şef diyerek dolaşır peşimden ..ama bu yıl...yani son 3 aydır.hiç bi sıfatla seslenmıyor bana..hatta adımı bile söylemıyor..ortaya konuşuyor açıkçası..açık mavi gözleri var kumral kirli sakalı..kumral kısacık saçları..uzun boyu..sevimli bi gülüşü...hiç tipim değildir sarışın erkekler oysa..ve hele yaş 24 se...çok üzgünüm evet yaşı daha 24...yani benden tam 10 yaş küçük..
bakışları ,etrafımda dolanışı herşeyii ..bi değişmişti..bundan 2 ay önce..sağımda solumda her tarafımda karşıma çıkar oldu..her zaman takılırım ona : pşştt sarı pışlak..naber leyynn..diye..sonuçta benden 10 yaş küçük de mi..eskiden güler geçerdi,saygılı bi şekilde gülümserdi kızmazdı..şimdi bozuluyo..her cümlem her esprim onu yaralar oldu..içine kapandı bunu farkettim..çıkışta bi yerlere gidelim dedim biraz konuşalım.yüzündeki gülümsemeyi görmelisiniz ,zaten hayatta gördüğüm en güzel ağız dolusu gülüşe sahip kendisi..diş hekimi bi babanın oğlu olduğu için mi acaba..estetik bi gülüşü var..onu alıp her zaman sakinleşmek için gittiğim ücra sessiz bi yere götürdüm.sanırım ilk defa geliyor buraya..etrafı seyredip durdu dakikalarca..
-siz gençlerin mekanlarına pek benzemez..izbe bi yer ama severim burayı ,sakin oluyor ..dedim
-her cümlene siz gençler diye başlamak zorunda mısın ,dedi.
-biz büyükler böyle konuşuruz dedim.oğlumla da böyle konuşurum.
-o halde benimle oğlunla konuşur gibi konuşma..hele nasihat vereceksen kalkıp gideyim dedi.
-yo hayır dedim .nasihat vermem ..veremem çünkü kurallara çok uyan biri değilim ..benim nasihat vermem gülünç olur.

biraz konuştuk..müziğin de etkisinden sanırım cesaret buldu..beni sevdiğini söyledi..bunu söylerken mavi gözleri doldu..utanmasam benimki de dolardı..şaşırdım..aslında neden şaşırdım bilmıyorum ,çünkü beklıyordum bunu diyeceğini sezmiştim.bu güne kadar pek çok erkeden bi takım yaklaşımlar gördüm,ama hiç karşımda kızararak gözleri dolarak "seni çok seviyorum ben..yanından hiç ayrılmak istemıyorum.her sabah en erken ben geliyorum işe ,en geç ben çıkıyorum..sen istanbula gidince bi hafta hasta yattım..geldiğini ,geri döndüğünü söyediklerinde bi sabah uyanırda milyoner olur ya insan öyle oldum ..kime nasıl anlatacağımı bilemedim sevincimin .faranjitim bile iyileşti.anlıyor musun beni." demedi..
sadece sustum..sustuk..beynım zamanı durdurdu..düşünmeye başladı bi an ışık hızıyla..napıcam şimdi ben.ne desem? napmaya çalışıyo bu?tecrübe mi arıyor kendine ..yoksa sahiden aşk meşk bilmem ne..
sonra zamanın buzu çözüldü..sadece
-yalnış, diyebildim.
-yalnış olan ne..
-yalnışş..ben ablayım..
-benim ablam değilsin.
-10 yıl fark atmışım sana ben.on koca yıl..on...bir ,iki ,üç,dört ,beş....on...
-bu mu..mazeretin bu mu..ya da bi saattir anlattıklarımın karşılığı..sokarım on yılına..

küfretmesi hayret uyandırıcı..ben kendi sayarım küfredebilirler arasında onu saymam.. asla..
kendimce nasihatlar verdim..bunun olabileceğini filan...ama ne zaman efenin anasınıfınddayken öğretmenine aşık olduğunu anlattım kalktı,
-evet yine gevrek günündesin.duygularımı bu kadar basite almana,harcamana,.... geçmene seyirci kalmıycam .iyi akşamlar sana ŞEF..
dedi ve kalkıp gitti..bi süre şaşkın şaşkın oturdum..napıcamı bilemedim..balkona çıkıp bi sigara içtim ve indim alt kata ..hesabı ödemeye..
-biraz önceki delikanlı hesabı ödedi ,dediler.
biraz önceki delikanlı......
kafam ambalaj ...napıcam ben....

4 yorum:

S.O dedi ki...

hmm.. ''kimseden çekinme yürü be Pene..'' demek isterdim, gerçekten..

penelope dedi ki...

iyi bişey diyeceğinden kuşkum yok hiç..iyi bişey dersin sen muhakakk..beni bu konu hakkında düşündüren şey sadece ..tanıdığım biri vardı onu mu yazsam acaba ...onun pozisyonunda gördüm kendimi..öyle olmak istemıyorum..sanırım bu..yazayım ben...

nafe dedi ki...

Sen sadece genç hoş diye bakıyorsun gibi o aşık mı değilmi bilinmez ama senden daha ciddi. yaş mı oda ne :) erkek 10 yaş büyük olunca oo olgun iyi denir iş kadına gelince herkes yorum yapar. boşver herkesi herşeyi önemli olan bişeyler hissediyomusun? hissetmiyosan üzme delikanlıyı.

penelope dedi ki...

sevgili nafe
inan üzmek istemıyorum:)teşekkür ederim

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.