ruya

-anne..
-oğlum
-nasılsın bakalım.
-iyiym bitaneciğim sen.
-iyi tatil iyi gidiyor.sen de gel.
-gelemem tatlım derginin yeni sayısı için makaleler resimler araştırıyorum.sen eğlenmene bak.
-çook sıcak anne be.
-yani sıcağın yerine gittiniz doğal yani :))
-annee.ruyamda gördüm seni.
-öyle mii.nasıl?
-senle her zaman yürüdüğümüz yolda yüryosun .birinin elinden tutmuşsun bu arada.birden karşına bi kedi çıkıyor.duman rengi.öfkeli .dişlerini çıkarmış.yanındaki onu kovalıyor.o da sıçrayıp ilerdeki bi çöp kutusunun üzerine çıkıyor.yeşil bi çöp kutusu .hani şu hastanediklerden.
-eeeee..
-sonra garip olan şey sıçrayıp kutunun üzerine çıkar çıkmaz kedi biraz daha büyüyor ve rengi de turuncu oluyor.sonra etraftakiler ona taş atmaya başlıyorlar.sen de yanındakinin elini bırakıp önlemeye çalışıyorsun insanları hayır bu kedi hasta diyorsun.atmayın bişey.sonra kediye dokunuyorsun bi anda kedii doğuruyor.hemde kendi kadar büyük ve bembeyaz uzun tüylerle kaplı bi kedi oluyor yavrusu.sonra gülümsemeye başlıyorsun yanındakine dönüp kurtuldu değil mi diyorsun .o da biz de kurtulduk diyor.
-yanımdaki kim acaba.
-alper abi ..
-!!!!!

9 yorum:

Nesobaby dedi ki...

:) pisişik olaylar söz konusu haaa :)
Rüyada kedi görmek dost görmek derler bildiğim kadarıyla alper de iyi bir dosttu ama gitti :P aa herkes gidiyor ama olmaz ki böyle

MMO dedi ki...

Sonunda birileri mutlu olduysa, hayra yormak lazım bu rüyayı :)
çocuğun içine doğmuş resmen. :)

penelope dedi ki...

neso:)

senin de ayarlarını bozdum anasını satiim.
ama anlatacaklarım var ..:)



ayazma,

sıpanın içine doğdu kafayı sıyıracak ben yoku ya yanında.geliyor bu hafta ..
ve hayırdır inşaallah evet:)

özgün dedi ki...

turuncu kediyle beyaz kedi kimmiş çöpü oraya kim koymuş lan losttan beter oldun kate kılıklı seni hebele hübele ebelelee....

şafak dedi ki...

: )
+7,,+13ve benzeri uyarıları göze almadan çocua hertürlü korku
psikolojik gerilim demeden izlet
sonrada hayrolsun çocuum şöle şiöle bi rüya görmüş de : ))
burada duman rengi kedinin beyaz kedi doğurması
yüzüklerin efendisinden işlemiş çocuun ruhuna
gri gandalf ak gandalfa döner yeniden doğmuşrur : )
aradaki turuncuya dönmesi kedinin de
mutanda dönüşme mevzularına bi atıf yapmış çocuun iç dünyası : )
hastane atıkları ne biliim radyo aktif atıklar : ) ninja kablumbağalar, turuncu kedi şeysi olabilir hemen karşi çıkma bence : ))
alper abi konusunu bi filme bağlayamadım : )
muhtemelen bi diziden filan kalmıştır o da : ) el ele filanmış olay : )
son olarak da,,senin durun ona taş atmayın bana atın
durun ona dokunanı yakarım
durun kara murat benim temalı kediyi koruma sahnenden de . ) anlıyoruz ki
çocuk seni bir süper kahraman olarak görüyo : )
ki burası normal
yani iç dünyasının abartısı filan yok bence : )
çünkü bütün anneler birer süper kahramandır : )
iş bu yorumu
rüyanız kahrolsun aman yani hayrolsun esintisinden ziyade : )
popüler kültür şeysine bağlayan bu ben için siz yine de ağzınızı bozmayınız rica edicem : ))
güzel olsun gün der ve ufaktan uzarım ortamdan ...
/not,geçende bi alttaki yazıya anarsişt ruhlu bi yorum yazmıştım ama sayfan donarak yorum göz,nder anında gıcıklık yaptı bana : )
bi zahmet kulağını çekiver : )/

penelope dedi ki...

özgün,
delii.
:))) iyimisin.sıcak tabi oralar...


sensin o bikere..ben olmasam hayatını kim renklendirecek haaa
söyle kim..ya sayemde o macera senın bu macera benim..bi de her okuduğunda kendi hyatına şükretmek için fırsat sunuyorum sana "allahım iyi ki ben penelope değilim.." :)) demen için ..
napiim daha..herşey sizin için...

penelope dedi ki...

şafakk,

ya çocuk bi ruya görmüş nerden ne çıkardın ha..hele gri gandalf var yaa öldüm ona bayıldm..sanırm senin japon animelrinden fırsat buldukça bu dediklerinin hepsini izlediğin de çıktı ortaya ..:PP

muhalefeti bırak anarşik oldun sen iyice..

Nesobaby dedi ki...

Penelope co yok böyle bişey gece rüyamda bir yavru kedim bir de turuncu köpeğim vardı .. o da minnacık bişey..oynuyorum onlar falan... yaw bilinçaltımızı bile etkiliyorsun ne kadınsın beeaaaa :)))

penelope dedi ki...

neso
haydaaaaaaaaaaaaa

toptan sıyırdık anasını satiim..

hayır olsun inşaalah

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.