deliriyorsun geriye dönme demiş aikon....

deliriyor muyum....neden zayıf zamanlarımda hep oraya saklanmak geliyor içimden .ona sarılmak ,hayallerini hatırlatmak istiyorum.kurtulmak istediği kasabadan ,"bi gün gidicem burdan asla dönmicem ..evet beki ..sadece ölmek için ...",dediği kasabadan kurtulduğunu ona gelecekten gelen bi müjdeci gibi hatırlatmak istiyorum..
"pşş..kurtulacaksın burdan merak etme..düzene girecek herşey ..bi oğlun olucak dünyalara bedel sevgisi..biraz daha dayan " demek....ona sarılırken şimdiki hayatımın güzelliğini keşfetmek istiyorum..onu ziyaret ediyorum sık sık zayıf zamanlarımda..
çok iyi bi şoför değilim ..ama kilometre yaptım iki gece önce..kutularca peçeteyi sırf burnumu silmek için kullandım.scorpıons -lady starlıght derken yol uzarken kafamdaki bütün boşluklar dolmuş nefes alamıyordum .gözyaşım sadece dudaklarımı ıslatmıyor öyle sanıyorum kiderimden içeri geçiyor bi yer yakıyoorr tuzu..

bu gece sıyrılacağım herşeyden .biten herşeyden..aşkını soyunup giyeceğim tekrar anne giysilerimi..dağıttığım saçlarımı toplayıp arkamda bağlayacağım..açılmış gömlek düğmelerimi ,ki göğüslerimi sevdiğimi hissettiren , ilikleyeceğim yeniden .ve bileklerime bağladığım bağcıklarıyla fiyonk yaptığım o topukları kutusuna koyup özenle , lastik ayakkabılarımı sadece sabahları koşmak için değil gün içinde öyle erkeksi halime dönmek için kullanacağım yeniden..güneş gözlüklerim takılacak yine ...makyaj yapmayı düşünmüyorum da..belkı bi gün yeniden uyanabilirim ..o zaman kadar ellerim ceplerimde ıslık çalarak yürümeye devammm..

küçük kıza rastlarsam bi yerlerde yine ...ona akıllı seçimler yapması gerektiğini anlatacağım ilerde..ama eğer onu tanıyorsam ne yaşadıysa aynısını yine yaşayacaktır.ikaz etmek yersiz.sevmişti yaşadıklarını ,aklı başındaydı da ..

eve döndüm...ilerlemişti saat..kapıda sadık alex...ölmesin nolur hiç..öyle yaşlı ki..ama ölmesin nolur..her gece beni bekleyen ilk nefes..köpek kuyruğuna sahip muhteşem kedim..

içeri girdim uyumuş kanepede gerçek aşkım..oturdum seyrettim .uyandı.baktı bana..kucağıma aldım bebek gibi..sarıldım ve ağlmaya başladım yeniden .
-ayrıldınız mı anne.
-nerden anladın.
-bizim sınıfta nevin,buse,nazlı hepsi sevgililerinden ayrılmışlardı.hepsi sınıfta ağlıyordu senın gibi.emrah,ali ve selim napıyordu biliyor musun.
-ne?
-arka bahçede maç yapıyorlardı 6-f dekilerle.
-anladım.sen böyle olma olur mu.
-sen de ağlama.yeni şarkı dinleteyim mi sana .daha çalamıyorum bunu o yüzden mp3 de dinleyelim.

kimi acılar içimizden geçer,
kimi anılar üstümüzden...
beni susturur, seni doldurur, bizi arkamızdan vurur...

kimi der "elimin kiri ihanet."
kimi der "ne münasebet."
iyisi mi sen beni azad et;
sen sağ ben selamet...

kolay mı sandın?
kolay olsaydı sen yapardın...
gidenin dostu olmaz derler;
gidiyorum gözün aydın...

kimi sözler birbirine benzer,
kimi sessizlikten beter...
beni kandırır, seni avutur, bizi arkamızdan vurur...

kimi der "elimin kiri ihanet."
kimi der "ne münasebet."
iyisi mi sen beni azad et;
sen sağ ben selamet


bana anne onu azad et demek istedi bence...ya da kendini..
henüz kelime dağarcığı ,duygu dağarcığı bu kadarını taşımıyor ..ama taşısaydı derdi.

iyisimi ben kendimi azaaaddd edeyim ..o sağğ ben selamet..

yüzmeye devammm et..........................

8 yorum:

nesobaby dedi ki...

:'( ağlatmayınnn leyyyn beni zaten hormonal dengesizliğim üzerimde oka moka ağlıyom :(

özgün dedi ki...

Bu da güzel be...
hayat alırken vermiş sana penelope iyi ki de vermiş iyileşmen için hep iyi olman için merhem gibi akıllı bir evlat vermiş..
Bu da güzel..

Eh bir de bizim gibi dostlar vermiş lem bak sanal dünyanın bir ucundan sesleniyorum :)
o da yetmezse gel burda nemden sıcaktan doğduğuna pişman ol :P bi kahvemi iç :)

aikon dedi ki...

Penelope ne desem bilemedim...herkese bu şarkıyı öneriyorum internetten neyin bul dinle
redd grubunun 'boşver'şarkısı bir dinle bak..ulu bilge olmadığımıda görürsün hem..,:)) ,,üzülme, herşey geçiyor

penelope dedi ki...

nes,

hormonal dengene kurban:))


özgün,

haklısın evet.ssahip olduklarım muhteşem şeyler..ve evet haklısın siz...siz de harika dostlarsınız.sanal manal ..ama samimi..zaten belki üç boyutlu olsa bu kadar rahat konuşamazdık ,koruma kollama iç güsü nedeniyle ,ya da bünyede ki mevcut "kuyruğu dik tutma " durumları nedeniyle bu kadar açık olmazdık./m
iyi ki varsınız kızıııımm..kahve fikri süper ..bi gün belki akdeniz sahillerinden birinde karşılaşır çooook eski tanıdıklarmışız gibi kucaklaşırız::))hayat...


aikon,

istersen yırtık paçalı jean giy ,değil redd boşver ,marlyn manson da dinlesen :) ulu bilgesin işte:P

çabuk geçmesini dileyerek ,güne başlıyorum her sabah .hala taze..acıklı bi tarafı ..sızlayarak kalkıyorum yatağımdan..galiba depresyondayım ..muhtemelen öyleyim ..ama geçecek diyorum kendime..teşekkürler destek gücü:))


ayrıca da boşver i bi tek ben biliyorum sanıyordum....la en hiç bişey blmıyo muşşuuumm..:))

özgün dedi ki...

Dert bitmeyince, bildiğin çektiğine yetmeyince
Düşmanında kendini yakalayınca, bi daha kin gütmeyince
Dil yetmeyince, göz görmeyince, gönül hissetmeyince
Kırılınca camdan kalp, dönüp yalnızlığa kilitlenince
O zaman şarkı söylemek lazım avaz avaaaaaz

gel kız beraber söyleyelim kahveyi boşver rakı içeriz :)))

nesobaby dedi ki...

:) yaaa kızlar manyak mısınız?? :))
ben de sabahtan beri böyle hüzünlü şarkı dinliyom arada diyorum bu şarkı penelopeye gitsin özgün'e gitsin hahahaha :D manyak mıyım neyim? bunalımdayım ben de hayatımın max. kilosuna ulaşmışım atın beni denizlereeee!

OYA dedi ki...

ağladım okurken.söyleyecek hiçbişey yok.çektiğin acıyı tek başına yaşayacak ve tamamlayacaksın.acı çekme süresi bittiğinde kaldığın yerden devam edeceksin.Şu anda en zor süreçtesin.kulağa çok klişe gelse de penelope merak etme geçecek.

penelope dedi ki...

nes,

delii.tanısığım en güzel ,en sevimli deli..


oyaaaaaa,

oyaa sarılmak ağlamak istedim birden ....:((ailem oldunuz beee..ismi gibi ince nazik nazenin oyaa..geçsin artık ...çok acıyorr...

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.