entel dantel yazmışş..okudum beğendim ...iznini almadan koydum buraya.iznini alsam ne ki..burda anlattığı benim .beni anlattı diye izin mi alıcam..zaten deli o..akıl sağlığı yerinde olmdığı için cezai bi yaptırımı da olamaz.:P

ama öyle güzel yazmışki..bazı cümleleri ..onları ben yazmışım gibi geldi..paylaşmak istedim..sevdiğim ,içimden aynısı geçen cümleleri koyulaştırdım.affına mukabil tabi..


Nasılsın?
.
Nasıl mıyım? İyiyim galiba. Bu konu hakkında çok düşünmüyorum. Aslında hiçbir şey hakkında çok düşünmüyorum. Düşününce delirebilir insan. Akıl sağlığını korumak lazım, bunu biliyorum. Çalışıyorum işte. Çalışmaktan nefret ediyorum ama ne kadar çok çalışırsam o kadar uzaklaşıyorum. Uzak kalmak iyi. Yaklaşınca delirebilir insan. Ne diyorduk? Akıl sağlığını korumak lazım. Bazen paralel evrende yolculuğa çıkıyorum. Başka türlü olsaydı ne olurdu? Bir sürü alternatif var. Birkaç çocuk doğurmuş olabilirdim. Çoktan intihar etmiş olabilirdim. Alıp başımı gitmiş olabilirdim. Yapabilirdim. Yapmadım! Hiçbir kutsal amaç uğruna değil. Hani bazen bir film izlersiniz, çok saçmadır, çok abartılıdır, bu kadar da olmaz bariz taşak geçiyorlar dersiniz ama sonuna kadar beklemekten de geri duramazsınız ya, öyle işte. Bekliyorum. Yönetmenin bunu ilginç bir sona bağlamasını bekliyorum. Çok umudum yok. Yani muhtemelen bi sikime benzemeyecek. Ama umudumu tamamen kaybettiğimde de çıldıracak gibi oluyorum. Ne diyorduk? Akıl sağlığını korumak lazım. Genelde duruyorum. En çok duruyorum. Durabilmek önemli. Durabilmek mühim. Ve zor. Çünkü biliyorsunuz, içimde atlar var. Atlar durmayı bilmez. Duran atlara at denmez. Ama bunlar at ve kimse inkar edemez! Onu diyorum işte, akıl sağlığını korumak lazım. Ev güvenli. Ev, insan olmaya en çok yaklaştığım yer. Manzara güzel. Birkaç fotoğraf. Birkaç kitap. Ve saat hep 9.25! Çünkü zaman acayip. Nereye doğru gittiğini kimse izah edemez. Bir yere gittiğini kimse iddia edemez! Daha önce söylemiştim, kısa namlulu bir silah gibi. Ateş ediyor ama vurmuyor. Yalan! Bazen vuruyor ama hiç öldürmüyor! Yani akıl sağlığını korumak lazım. Dedi ki “Bir türlü alışamıyorum.” Dedim “Alışırsın.” Bunu dediğime hayret ettim. Demek ki ben alışmışım. Demek alışılacağına inanmışım. Yahut yalan söylüyorum. Bazı yalanlar hayatta tutuyor insanı. Hayatta kalmak şart! Çünkü akıl sağlığı… Malum, korumak lazım. Büyüdükçe ikna olmak güçleşiyor. Bir şeyler söylüyorlar. İçimden tekrar ediyorum. Çünkü artık iki kere söylenmeyen hiçbir şeye inanmıyorum. İkiden az söylediğim şeylere kimsenin inanmasını beklemiyorum.

Nasıl mıyım? İyiyim iyiyim.
.
Yazan Enteldantel! zaman: 02:15 15 Hariçten Gazel

6 yorum:

Nesobaby dedi ki...

İyisin iyisin kötü olmak için bir sebep yok
En yakın arkadaşın bir kedi değil mesela haline şükret :)

penelope dedi ki...

en yakın arkadaşım kedi değil mi? alex ne:))))cameron diaz seni:)

Nesobaby dedi ki...

ulen ben Alex'i köpek sanıyorum :)) hahahahahah ama ben onu kastetmemiştim senin bir de Efe'n var ;) :)))

şafak dedi ki...

: )
sakınan göze çöp batar bebeğim : ))
mevzuya böyle dalmak istedim : ) hadi bakalım hoba : )
evet sakınan göze çöp batar
sakınma bence
ne bileyimkorumaya çalışma
ve çalışmaya çalışma
çalışmak ya yoran bişey bikere kafadan pis işte : )
akıl sağlığının üstelik sağlıklı bişey olduğunu kim dayatiyo bize ?
ha kim ? : )
biz niye korumakla mükellef olalım
yetmiyo hayatın bidolu angaryası
akıl sağlığı içinde taklalar atalım,, yok yaaa : )
onu korumaya çalışma çabalarımızın akıl zaten bozulmanın kıyısında olan
o aklın sağlığını hepten bozmaya yardım ettiğini hiç düşündük mü peki ?
belki öyle,,hayır değil diyebilir misin kesin ve emin bi sesle : )
/güzelll : ) ilkin bi kaç şüphe tohumu ekilir . ))/
ve evet onca yükün
onca duygusal sızının bedenseli geçtim kızım
ruh bezginlikelrinin diyorum
iç yalnızlıklarının içinde
zaten paralanan sen
bir de akıl sağlığı için endişelenmeye takati bulabiliyo musn ki ?
tükenişi tüm gücünü savurırken hızlandırıyosan ya
ya kendini heba ediyosan iki kat daha fazla
yazık değil mi sana : )
/şimdi de kurbanın güvenini kazandık : )ve işte son adım : ))/
bence boşver
evet boşver
bak yandaki fotoğraftaki kağıttan gemiye
sence batmaktan korkuyor mu
yada bir yere varmaklığında mı kıymet kazanacak sudaki yolculuğu ?
cıkk,, bence bir kağıttan gemiysen
batmışsın
yüzmüşsün çok farklı değil
çünkü ya suyun içindesin
yada dibindesin
boşver evet
akıl kendi sağlığını kendi korusun
hayat az akıllı olsun öyle gıcık gıcık yollar
yapmasın
zamanı tehdit et : )
el hareketi çekme
hareketin kralını görürsün var ya diye : )
ve seni sev
başkaları seni az sevdiğinde
ki bu başkaları salt insanlar değil
hayat mesela o dönem
halden anlamayan işler veya
yetmeyen zaman yahut
yada neyse ne
işte onlar seni az sevdiğinde
sen kendini iki kat
yüz kat fazla sev
çok sev
çünkü
çünkü ancak insan en sevdiklerinin elini bırakmaz ...
/: ) ben kaçar ve yorum için ağzını bozma sakın çok ayip : ))
üstelik alıntıladığın yaziyıda harbiden beğenmiştim ya : )
ama işte
ama neylersin ruhum manyak : )
durduk yere muhalefet edesi geldi : )/

şafak dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
penelope dedi ki...

neso,

:))))))))



şafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkk,


nerdesiiinn..şaffaaakkk..çok özledim seni .muhalefetini ,bana salak küçük kız muamelesi yapmanı bilmem ne..hepsini..ve yorumlarını ...ööylesine su serpti ki içime sabah sabah ...iyi ki varsın şafak..şimdi duygusalım ondan bu kadar nazk cevap veriyorum yoksa senle eskisi gibi hırlaşabilirim:) ...bitanecik şafak..teşekkür ederim..içim o kadar huzurla doldu ki..:)

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.