pençeeeeee

-anne ..
-evet
-yaşlanacak mısın?
-evet
-hasta olucakmısın
-evet
-peki şey
-ney
-ölücek misin?
-evet.
-umarım çok geç olur .şöyle 45 lerde filan
-45 geçmi sence
-kıııırrkk beeeşş anne düşünsene .
-ne kaldı oğlum kırkbeşe .12 sene
-haid yaa..sen bu kadar yaşlısın yani
-hayır uyuz.kırkbeş yaşlı değil yani..onu demek istiyorum.ben 30 yaşını düşünemezdim senın yaşındayken.kocaman bişey gelirdi bana..ama bak şu an 33 ve ben hala bi baltaya sp olamadım .yani kocaman değilmiş.
-sen yine de ölme .
-oldu...150 sene yaşayan kaplumbağalar gibi dolanayım ortada hayvanat bah.esine koysunlar beni gelen geçen fıstık atsın..
-ahhaahha anne gözümün önüne geldi o sahne şimdi..müthiş bişey..
-gözünün önüne ben bi sahne getircem şimdi unutamayacaksın .hadi yatağa.
-şşşş yavaşşşş koca herif oldum artık öyle yatağa matağaaaa yok artık.
-allllahh allahhh sen şunu görüyo musun..hala çalışıyor (ayağımdaki terliği elime alıp)ve inan bana iyi isabetçiyim asla hedefi şaşırmaz...
-valla mı..paslanmışsındır sen .yaşlandın ne de olsa..
-eşşek sıpasına bak.oolm vbarya bi fırlatırım bu sefer hassas yerlerin var artık yalvarırsın anne atma diye..
-anne onu bırak da sen şimdi şimdi daha ileriki dönemlerde daha yaşlanıcaksın ya o dövvmeler var yaa iğrenç görünecek
-hiç de bile
-evet anne .sarkmış bi babanne poposunda buruşmuş bi kelebek..ahahahahahaa o zaman düşük bel pantolon giymessin allaha şükür.
-bana bak ..eğer bende yarın okuluna gelip en düşük bel pantolonumu giyip ,bütün dövmelerimi salmassam hemde matematikçinizin yanında(mutaassıp bi örtmendir kendisi) varyaaaaaaaa rezil eicem seni..sırtımı açıcam böyleee kanatlarımı görecek dinciniz..
-tamam tamam anne sensin ..sen büyüksün.en haklı sensin tamam .sana güven olmaz yapğarsın sen kesin.hadi senı kaşımayalım daha fazla ..yatayım ben...
-aferiiinn akıllı insanın hali başka tabi..

-annee
-neeeeeeeeee
-bugün bişey oldu
-konuş noldu
-D nin babası okula geldi.(kız arkadaşı)
-eee
-beni yakaladı..kenara çekti..
-yakaladı derken?
-sarstı biraz.
-neeeeeeeeeeeeeee ..nasıl sarstı naptı kimmiş o ..bişey oldu mu.
-anne bi sakin ol..öyle sarsmak derken gömleğimin kenarından tuttu..bi daha benım kızıma mesaj atmayacaksın dedi.
-ne..sen ne dedin .çok korktun mu.yavrum benim ..
-yok.çok değil.az..ben mesaj atmıyorum dedim.atmayacaksın dedi.atmıyorum dedim.heceleye heceleye at-ma-ya-cak-sın dedi.ben de heceleyerek ben me-saj-at-mı-yo-rum dedim.ne yapsıyosun be yalan konuşma barii .atmıyosunda napıyosun göruyorum ben dedi.
-eee
-ben dedim mesaj atmıyorum gelen mesajlara karşılık verıyorum dedim.
-aaaaaaaaaaahhahhaaaaaaaa:)))
-adam yakamı bıraktı.bi daha görmiycem dedi öğretmen gelıyordu bıraktı benı sınıfa gittim.ama bozuldu biraz.
-akıllı oğlum benim.
-yalnız içim rahat değil anne.
-neden..korkma yavrum bişey yapamaz o hödük sana..ben..
-yooo ondan değil anne.öyle demeseydim keşke kızı satmış olmadım mı dersin.


....

tık tık
-giiirr
-ahmet bey..
-oooooo buyrun pene hanım hangi rüzgar attı sizi buraya..ne şeref efendim.biz de bankadaydık dün kredilerde sorun çıkmış bi müşterimin sizin alanla alakalı bi kredi kullanıyor size uğrarım diyordum belge gereklıydı
-ahmet bey kısa görüşüp gidicem mesai aralığında geldim.
-buyrun sizi dinlıyorum sorun mu var
-ahmet bey ..dun bi ilköğretim okulunda yaşı 14 olan bi çocuğu sıkıştırmışşsınız gücünüz yetmiş eveliallah.ben o sıkıştırdığınız çocuğun annesiyim.
-hööönnkkk
-bakın bunlar daha çocuk denecek yaşta ,masum temiz aklıbaşında çocuklar.olabilir rahatsızlık hişssedersiniz bu konuda bununla alakalı konuşacak değilim anlıyorum sizi kız babası olmak zor.ama sizi birdaha oğlumun yakasından tutup duvara yapıştırmaktan men ederim.bu ne cürret .karnını mı doyuruyosun o çocuğun sen ki bu kadar sahip sahip yakalsını tutabiliyorsun.eğer bir daha oğlumun yanaına yakınına yaklaşırsan ..değil yakalsından tutup duvara yapıştırmak şu an elimden kazayla yere düşen ve parçalanan şu küğl talasının akibeti sana uzak değil ..ki benim bu yönümü hiç görmemiştirsin.o çocuk benim!!! benden başka kimseee onun karşısında hesap sorar şekilde duramaz korkutamaz ...duydun mu beni.çocuğu kenra çekip uygun bir davranış olamdığını ,bunu istemediğini söyleseydin amenna syg duyardım mahcubiyet hissederdim veya..ama ....amaa bu yaptığın hanzoluk, bir daha tekrar ederse sonuçlarına katlanırsın..
sessizlik,şaşkınlık ve tak tak tak yürüyüşüm....kapıyı açışım...gerii dönüp)
-şu müşterine gelince ..o kredide ortaklığın olduğunu biliyorum faissiz krediden yaralanmak için sahte satılşınız onaylamıyorum.belgeyi de vermıyorum..hoşçakalın..

zafer kazanmış komutan....alllllaahhh...da ben neden böyle bi canavar kediye dönüştüm bilmıyorum..demek insanın evladına zarar veren biri olunca pençeleri çıkıyor...dokundurur muyum len oğluma ben ...hiiieeeyyt...

4 yorum:

özgün dedi ki...

vuuu kaynana pene sen gelini de paralarsın valla :)))
ana oğul çok tatlısınız :)

penelope dedi ki...

yok lan gelini ne paralıyım.oğlumun sevdiğini ,oğlumu seveni nıyer paralayım..zoruma gitti çocuğumun sıkıştırlmış hali.koca göbekli bi mikrop o adam tanırım.da efenın annesi olduğumu bilmıyordu o hödük..şok oldu..

o tatlı..ben de uyum sağlıyorum:)))

Nesobaby dedi ki...

:)))) senden beklenir panter pene
Zira benim de ogluma biri bisey yapsa parca pincik yaparim onuuu!

penelope dedi ki...

panter pene dedin de o kadın varya panter emel onla tanıştım ben ..panter manter de perdelerini kaldırdığında hassas bi kediymiş o yahuu..benim gibi.:)becerikli insan naber...

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.