EYVAAHHHHHH

serhan nerde......
seeeerrrrr-hhhaaaaaaaaannn..seeeerrr -haaaaaaaaannn.

yokk..gitmiş..kıvırcıkkk..nerdesin. geri dööön..
avni'ye yorum yazacaktım.

5 yorum:

özgün dedi ki...

Hey allah tependen baksın penolepeopelopo
eyvah diye okuyunca noldu diye terliklerle koştum geldim serhan nerde diyomuş püüü :)))

penelope dedi ki...

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))9

terlikle ne diye koşuyon acaba..hayır bişey olsa monitöre terlik mi fırlatıcan...
allah tependen baksın ne be:)


allahım...çoook güldüm ya..hemde gürültülü bi şekilde..rezil oldum ofiste...sandalyeme gömüldümm yani:))

seni seviyom..

özgün dedi ki...

Kız işte kötü laf etmemek için öyle denir "Allah tependen baksın"

Hani sen komşuymuşsun da "eyvahhhh" diye bağırınca ben de ev terlikleriyle fırlamışım sokağa sana koşuyom havası verdim sanalda :P

seroo dedi ki...

pene,

sakin;) burdayim, isim degisikligi sadece.

http://yazansero.blogspot.com/

iyi geceler..

penelope dedi ki...

oluum haber versene beee..kaçtı gitti psikoljık manyak oldu filan dedim kendi kendime:)

gitmediğine sevindim:)

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.