bi arkadaşın eşeğe dönüştüğü an

-sorun ne?
-hangi sorun
-bana bakmıyorsun
-sana ...bakmalı mıyım
-evet konuşuyoruz..göz teması gerekli ..senle konuşuyorum
-kulaklarımla ve kafamla dinliyorum..yani sorduğun sorulara vcevap verebildim mi..verebildim..demek dinliyorum
-gözlerime bakmanı ve dinlememeni ylerdim oysa
-hmm...değişik bi yaklaşım..oysa ben bakmasa bile dinlesin isterim.
-konuyu saptırma..neden bakmıyorsun yüzüme..gözlerime
-çünkü sen yıllardır tanıdığım alpersin..biliyorum gözünü kaşını ..ama bi tuhaf bakıyor bugün..hoşuma gitmedi
-hoşuna gitmeyen ne
-hoşuma gitmeyen ne?hmmm..sen alpersin ..hani bi yere oturup kaynattığım..j.lo popolu kızlar geçince dürtükleyip "alpi oluumm kızın g.t e bak lan uyuma ..süper kız ha..git yavşasana oluum ..sap gibi oturuyosun .kiliseye rahip yazdırıcam lan seni böyle giderseeee.. dediğim alpi..balık tutmaya diye gidp çizme yakaldığımız alpi..nesliye aşığım diye zırlayıp ,içip kapıma dayanınıp,salonuma kusan alpisin iğrenç heriff..nedir bu bi kaç gündür manyamış hallerin..zırtapozluk yapma bakışın çirkin bugün..ne çağırdın beni buraya..

-bak..madem medeni olamayacaksın her zamanki gibi..madem hala "naber y..rr....aam" şeklindeki uslubun devam edecek..o zaman sünepelik yapma ve dinle ..kaç senedir tanııyoruz..
-10 yıl oldu rahat
-on yıldır her bokuna kim şahit senin
-her b.ka değil canım abartma ..gösterdiğim kadarına..
-her b.kuna taaam mı..ööyle kuyruğu dik tutma havaları..öyle kendinden emin pozlar..her şeyi bilemezsin ..muhteşem değilsin ..süper girl değilsin..erkeklerin ruyasını süsleyen peri kızı değilsin..anasını satayım nesin lan sen ..hangisi sensin ..yıllardır konuştuğum neredeyse penisi olduğuna kanaat getireceğim serseri manyak mısın ,iki hafta önce .....lerin düğününde dans ettiğim gözleri buğulanmış küçük kız mı,......toplantısında yapacağın konuşmaya "ille gel beni alkışla " diye para verip salona oturttuğunda beni ,dinlediğim o kibar ,akıllı seksi iş kadını mı..hangisi sensin..ben hangisiyle arkadaşım..
-ppşştt..hacııı içtinmi yavrum senn..
-bi de cıvıma beee.bi de cıvıma..ne pozuna giriyosun erkek modlarında..kendi kendine manyak manyak..kadınsın lan sen ..hemde memelerinden gözümğ almadığım kadın..
-oooo haaaa .alpi ooohaaa..
-sana o haaaa.kızımmm seviyorum ben senii.çekilir misin sence sevmesem seni
-.....
-geri zekalı desem geri zekalılara hakaret olucak..
-s.çıcan de mi içine şurda iki muhabbetin
-gerekirse s.çıcam evet..aq nedir bu bee..ot musun sen..travesti misin ..cinsiyet mi değiştirdin..

-tamam ..boşalttın mı içini..
-hayır..

-sakinleş bi..al sigaramdan içebilirsin bu gün..al al çekinme..
-ver..

-şimdi konuya dönelim ..sen ve ben yıllardır arkadaşız..öyle saçma sapan tanıştık..bana çıkma teklif ettin ben dalgamı geçtim ..sen bi bozuldun bilmem ne..sonra arkadaş olduk.senin sevgililerini ,evlenmeye kadar vardığın ucundan döndüğün ilişkilerini bilirim.az mı ağlaştık senle..bütün salaklıkları yaptık beraber..benim kalp kırıntılarımı bilirsin.yatağın ucuna kadar gidip kaçarak döndüğüm maceralarımı ..oğlumu..her b.ku bilirsin hayatımda..haa bazı şeyleri kendime sakladığım doğru..çocukluğumu şunu bunu konuşmam çok...sende bilirsin
sevmem anlatayım
şimdi..irdeleyelim bunu..
-gene freud kesileceksen s.tir git çekemem bu muhabbeti.
-yook freud kesilmeyecem söz..ama irdeleyelim bence..
1-sıkıntılı dönemler yaşadın..kafan karışık
2-bu ara çok beraber vakit geçirdik..
3-yaşlanıyosun artık
4-toplantıda görmnediğin bi yüzümü gördün..kadın sandın beni:))yani en azından baktığın o kadınlardan diyelim
5-yalnızsın.sığındığın kucağın şefkatini başka bişeyle karıştırdı

-her b.ku bilen sensin değil mi..

bi arkadaş ...ve dönüştüğü şey..:(

28 yorum:

özgün dedi ki...

Kadına erkekten kanka olmazzzz olmaz budur.
Şittt kızım var ya çok güzelsin bu arada güzel olduğun kadar akıllısın da daha içsesler de hapsolmuş ne "seviyorum seni" ler vardır hele dur çıkar bir bir...

penelope dedi ki...

günaydıııııııınn..teşekkür ederim cnm..ama bi de sabah gör ne güzelim ne güzelim:))suratım şişmiş ,gözlerim belermiş..akşamdan rimeli çıkarmadan uyumuşum akmış :)dudaklarım ördek gagası gibi uzamış öne öne:)

erkekten dost on senedir oluyordu ..bu ara kısmetim açıldı benim..büyüdükçe kadına mı benizyorum nedir..32 oldu ya yaş..ondan mütevellit sanırsam..
ama o bilmiyor sevmıyordur kafası karışıktır..eşşşşek oolmakla beraber iyi çocuktu..

olmaz mı dersin bu oğlan dönmez mi eskiye..anasını satayım ben bu dünyanın..

"leb" demeden... dedi ki...

Penelope
kusura bakma ama eşek olan sensin. (henüz, kim bilir) dost olmasak da acı söyledim .)

penelope dedi ki...

oluuummm alpiii sen misin lan yoksa:)))


fantaziye bak iyi mi..leb demeden aslında alpiymiş:)))

şaka tabi de eşşek olduğumu zaten biliyorum da vurgulayıcı cümlen de daha bi iyi hatırlattı sağol be:)))

neden eşek peki de bakalım..onu anlamadım diye mi...ya da aynı hissi hissetmediğim için mi..kaçtığım için mi..kızım alooww klbimin ince ayarı bozuk benim..anlasana ..:))
eşşek sensin dedi bana kıza bak..dost acı söylüyo ha...söyleyen dost olduktan sonra söylesin "acısı da tatlı bee":))

"leb" demeden... dedi ki...

şundan:

olm sen de aslında aynı şeyleri hissediyosun. bi lişkinin temeli sizde mevcut. güven, tanıma, saygı,sevgi, ortak anılar bağlayıcılığı, hatta sadakat vırt zırt...

o sana bi şekilde farklı bakabildiyse sen de ona aynı şekilde bakabilirsin.

biriyle tanışıcaksın, kalbin çarpıcak (ki kabul et pç mıknatısıyız), adam önce cnm cicim yapıcak, sonra tıpayı takıcak bi yerimize, biz zırlamaya nereye koşucaz peki?

senin "eşek" dediğine di mi?

vicdan yap la acık.

denemeden kestirip atma...

"leb" demeden... dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
penelope dedi ki...

oluumm.........öyle mi dersin..ne diyon la..

(senle bu şekilde konuşmayı seviyorum)

"leb" demeden... dedi ki...

bence öyle. lisede yeniyetmemiyiz yahu. öyle aşk peşinde konuşuyoruz, eşek kadar kadınlar.

adam değer veriyor mu?
- veriyor ki yıllardır arkadaş kalmışsınız

sen değer veriyor musun?
- e veriyorsun ki mutlu / mutsuz zamanını paylaşıyorsun.

ee daha ne. öpünce, bi de hafif pırpır durumu olursa tamamdır işte.

belanı mı arıyosun kızım ya.

hadi ara ara. akşama gidin 1-2 tek atın bi yerde.



ben de seviyorum ;)

penelope dedi ki...

redd den armağanım sana "hala aşk var mı?" dinle vur kafanı duvara anasını satim aşk düşmanı manyaklar sizi...

:))

"leb" demeden... dedi ki...

koca kadın hala serserilerin peşinde koş sen.

rahat batıyor di mi?

çok konuşma ara hadi :)P hem sonradan b.ka sararsa "senin yüzünden" diyebilirsin bana...

penelope dedi ki...

boka sarasa sorarım sana merak etme sen..kafam bulanık be..benden hayır gelmez iyi adamlara...

hiç onu erkek gibi düşünmemiştim ben..erkekmiş..:)

telefonunu kapatmış ..kızgın bana:P

"leb" demeden... dedi ki...

ayh ne var ya. erkek tabi. sen de kadınsın.

SMS at. özür görüşme şeklinde başlarsın, sonlara doğru niyetini belli edersin.

penelope dedi ki...

aşk doktoru leblebi..:))))

"leb" demeden... dedi ki...

küfür mü ediyosun kızım "aşk doktoru" filan?

mehmet de dersin yakında .)))

penelope dedi ki...

mehmett..

Beyaz dedi ki...

Delisiniz siz valla ya en az yazı kadar yorumlarda çok zevkliydi. Kesinlikle katılıyorum, paylaşımıjnız çok ve birbirinizi iyi tanıyorsunuz. Bence yapabilirsiniz :)

hadi hayırlısı penelope bacı :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

off. amma kasıyorsunuz şu aşk-meşk meselelerinde..

istiyorsan yaşa, istemiyorsan koy d.tüne rahvan gitsin afedersin..

aysun kayacı kılıklı seni..

penelope dedi ki...

beyazcık,

gerekli gizem yok :) herşeyimiz ortada ya..
tatile gitti zaten.uzaklaşması kafasını toplaması gerekiyormuş.ülkenin sınırları bile dar geldi çocuğa:))iyi olur inşaalah..gidip veneikli bi kız bulur gelir..herşeyi unuttur..erkek bunlar ,güven mi olucak..


öküüüüzzz,

işte hayallerimdeki erkek:))) sokayım aşkına,salla gitsin,koy d.tüne diyen aşktan anlamaz" aşk ne kızııımm aloowww " ..romantik olmayan ama buna rağmen sevdiğim tek adam :)

özledim seni nerelerdesin gözüm.

aysun kayacı mı..neresi bee..dudaklarımdan bahsediyorsan ..varya çocukken nefret ederdim onlardan ..kocaman bi ağzım var gibi gelirdi..dudaklarımı içeri doğu çekip dururdum daha ince dursunlar diye :) köfte gibi ya:)))nası utanırdım onlardan..ama seviyorum şimdi..

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Köfte Dudaklar Hakkında

özgün dedi ki...

adamı venediğe kaçırttın he yuh o da safmış aşktan kaçıp aşıklar şehrine mi gidilir lem amsterdama falan gideydi kafa bulurdu :)
Öküzün de esmesi gürlemesi burda kendi bloğunda "ah üzgünüm, vay kırılganım, bulamadım prensesimi" yapıyor :))
Kızma bak gülelim eğlenelim diye yani :P

penelope dedi ki...

özgün öperim ağzından kızzzz..ama mecazen :))onun içinde bi küçük buzağı var inan bana o ne kadar kabullenmesede..harbi iyi adam gibi ama işte sonuçta napcaz erkek:) olabileceği en iyi noktada..

bana gelince zaten ytuh ,sokayım aşkına bilmem ne dediğin gibi kendine gelince yok aynen aynen "bulamadım prensesimi.." çifte standart sayın kırcaaaa...

"leb" demeden... dedi ki...

durun kimse kıpırdamasın 1 dakika

Penelope,
şimdi sen bana aşk düşmanı diyip, Öküz'e mi hak verdin la?

penelope dedi ki...

öküüzz,

:))))))

kendimi daha iyi hisetmelimiyim ? bilmem ..ama sanırım hissettim:))

penelope dedi ki...

ya kızııııımmm leblebiii,,ooluuum bi şeyden fırlamış gibi daslmışın konuya...ben naptımı biliyo muyum..aşk düşmanısın tabii..yok liseli miymişiz ..yok ne aşk meşk miş..
,
öküze hak vermedim de adam en azından koymuş ortaya kendini hani canım cicim çiçek bözük demıyor sokayım aşkınıza aşk ne bee ,diyor dürüst filan ..ııyykkk..nasıl sıyrılcammm ben burdan ...
aman hemen ordan atla sen iyi ki kaypaklık ettik hemen yakala..

penelope dedi ki...

bözük ne bee:)))) böcük o...

"leb" demeden... dedi ki...

tmm canım tmmm

anladım ben seni!

:)P

penelope dedi ki...

:P
kutsal leblebi

Beyaz dedi ki...

hımmmm senin heycana ihtiycaın var yane :)

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.