PENELOPE HİKAYE SANDIĞI: 32 KIISIM TEKMİLİ BİRDEN!

Oğlum büyüyordu artık.. o büyüyene kadar ooooo anlatsam “harbi hayatın roman be bacım yaaaa “diyeceğiniz sıkı bir dönemden geçiyordum. Okulum bitmişti. Okul biter bitmez mesleğe başlayan şanslılardandım. Okuldaki iyi puanlarım, hocaların referansları şimdi çalıştığım şirketle bağladı beni.Artık o koşuşturmalı dönem yerini düzene bırakmıştı.Sabit bir gelir ,okul çağında bir çocuk,onla ilgilenen bir abla,iş ,projeler …Hayatımı saran monotonluğun farkına varmıştım evet.Ve hayatımdaki tek erkek olan oğlumla, rahibe Teresa bile benden daha kirliydi galiba..Ama yooook,haksızlık etmeyeyim.Rahibe Teresa içmez galiba: ))Ben uzun uzun uzun geçen yalnız geceleri kırmızı şarap, yangın merdivenleri, Sezen Aksu şarkıları ile geçiriyordum.Bahar ve yaz geceleri,şarap,gecenin ilerleyen saatlerindeki ıssızlık ,parıldayan yıldızlar,kabaran ay ve arka odanın balkon çıkışındaki yangın merdivenleri…Oraya oturur ,müziğimi ve şarabımı alır,sigaramı da tabi-ama bıraktım-gözlerimi ayırmadan gökyüzünü seyreder ,neye üzüldüğümü bilmeden üzülürdüm.Büyükler de terki diyar etmişlerdi ,peş peşe..Artık beni hep görebilirlerdi,gökyüzünden gözlerini hissederdim Dilber Sultan’ın.Kadehimi ona kaldırır,”keşke her şey farklı olsaydı” temennimi içimden yinelerdim ,her gece..

İşte o günlerdeydi… Normalde geceleri internete girmem. Girersem de en fazla müzik dinlemek içindir.Film izlemek içindir.Sabah okumadımsa gazeteleri ,onları okumak içindir falan filan..Ama o gece msn açtım.şirket msn iydi.
“birisi beni eklemiş..tamam ,olur kabul ettim.kim bu beee..tamam şu meslektaşım..şeydeki ..nereydi ora..benim doğduğum topraklara yakın..buralardan uzakta..ha evet .ikigün evvel telefonla benden bilgi almıştı.H.Bey yönlendirmişti.peki kabul edelim bakalım..nerden buldu bu benim msn i peki..ulan nerden olacak doküman, dergi yollamadım mı buna.orda nal kadar msn adresim var iletişim bilgilerinde.ordan olucak herhal…”
“aaa.aaa.bu saatte buda açık..sabaha yaklaşıyoz nerdeyse .derdi ne bunun ..manyak mı?: )))yani ben manyağım tamam da ,o: )))”

İç sesleriyle doluyken click click…titreştim gönderdi bay G.enteresan bi konuşmaydı/yazışmaydı: )aklımda kaldığıyla şöyleydi:

Bay G: bu saatte?? !!
Penelope:evet ..ne var..
Bay G: garip!!!
Penelope: sensin o..
Bay G: normal insanlar uyuyor.
Penelope: onlar normal
Bay G: sen?
Penelope:biz?
Bay G: evet öyle..
Penelope: sensin.
Bay G: ne sensin?
Penelope: garip,ucube,manyak,bu saatte deli midir nedir,işi mi yok ,sapık mıdır nedir …bunların hepsi sensin.muhtemelen aklından bunlar geçiyor.
Bay G : yok canım…ne alakası var..: )) sesin kulağıma geldi birden.hoş bi ses..
Penelope: pşşştt.Hacıııı asılmayalım..meslektaşıııımm.aloooooowwww.hadi iyi geceler.

Sonrasında bu anlamsız dialog garip bir gülümseme şeklinde kaldı..resmi,cismi olmayan sadece birkaç dakikalık mesleki sohbet sonucu kulakta kalan bi sesten ibaret bi adam..
Bi gün sonra benzer bi gecede yine aynı saatte aynı yerdeydik.yine anlamsız ,kopuk,tek heceli konuşmalardan/yazışmalardan ibaret bi kaç cümle..sonraki günlerde dünya gündeminden tut,meslekteki bi kaç gelişmeden gir,sinemadan ,kitaplardan ,hayvanlardan ,bitkilere kadar konuşuldu.Sanal bir arkadaştı artık.benim gevrek,rahat konuşmalarım onu güldürüyordu.onun da tanıdığım insanlara nazaran çok temiz oluşu beni mutlandırıyordu.belki flört aşaması gibi geliyordu,unuttuğum bi duyguydu.kendimizden hiç bahsetmiyorduk.Sabah “ya evli bi adamsa bu! “ düşüncesiyle uyandım nedense.Rahatsızlık hissettim tabii…akşam olunca sorayım,fikri de bana beni garip hissettirdi.neticede internette tanımadığı insanlarla ne diyorlar “chat “ yapan salaklardan da değilim ki,yani değildim en azından o ana kadar..peki bunun başka adı var mıydı? “Chat”leşiyorum işte bi herifle ,in mi cin mi..Bunu alalamanın bi anlamı yok sonuçta ,yaptığımın adı buydu.
Rahatsız hissettim kendimi.bi kaç gün açmadım msn i.ama garip olan ,gecenin bi körü ordamı diye ,kendimi çevrim dışı yaparak bakıyor olmamdı..neler oluyorduysa bana: ))
Üçüncü gündü, açtım artık. Daha oturum açtı yazısı görünür görünmez ileti bombardımanına tutmuştu beni.
“nerdesin…nerdeydin.aklım çıktı..bişey mi oldu.şu mu..bu mu?.”
Kendimi yalan yalan mazeretler uyduruken buldum. Açıklama gereği neden duyuyorsam.
Sonra sordum…”sen…evlimisin sen birader..”
Bu şekilde konuşmam onu keyiflendiriyordu nedense…
“hayır “ dedi.”evli adam geceyarılarına kadar msn de olur mu?”
_kaç yaşındasın sen..
_78 doğumluyum…
_aaaa..bende…
_ne iyi ..ben mayıs 17
_aaaaa ben şubat 7..yani ablayım ben..öp elimi..peki neden bekarsın sen.sizin oralarda erkencecik evlendirirler oğlanları.teyzem kız aramıyo mu..iş güç sahibi oğlu var.yaş da gelmiş..benim bildiğim o yörede başlarlar teyzeler kız aramaya.
_arıyor tabii.de ben evlenmek istemıyorum.seni alıcam ben..
_vallaha mı..alsana be ..yazıktır ,günahtır bana.alan da yok.
_ee tamam ben alıcam..

Bu geyik uzadı da uzadı..kakara kikiri derken….ertesi ve bir ertesi gün iyice aptal oyun moduna girmiştim..

_eee.naptın.yolluyor musun teyzeyi buralara..
_sen he de, hemen.
_naptın evi ,barkı ,eşyaları hazırladın mı..ben kaprisliyimdir bak..
_onlar basit şeyler. Gelince kendin seçersin
_ne güzel..yaşasın o zaman..
_yaşasın bence de..
_ayy ayy..iyi eğlendik bee.bu hafta da evlilik muhabbeti iyi oldu..manyağız ya..iyi sardı bizi..demi.
_ne muhabbeti. Şaka mı yapıyordun sen.
_ee..yok gerçek ..alemsin valaa.yoksa..yoksa…yoksa sen sahi mi sandın..höönkkk..abi ne diyosun sen.
_....
_G.,delirmedin de mi..bu kadar saf olamazsın..de bi git yaaa.oluuuum,çıldırdın mı..anladım şaka yapıyorsun bana..ahahahahah..evet iyiydi..bi an inandım.ahahahaha.

_penelope… Biliyor musun? Komik, salakça, gerizekalıca gelecek evet ama ben sana âşık oldum. Söylediğin her şeyi bi yere kurdum sahiden.
_moron musun sen leeeyyynn..şaka şaka..
_peki… İyi geceler.

Sonrasında ,bende az önce sıçrayan kahkahalar yerini üzüntüye ,vicdan azabına bıraktı tabi.inanamadım.bu zamanda bu kadar saf olacak bi adam düşünemedim.zekasından şüphe edemiyorum ,neticede aynı sektördeyiz,çalıştığı kurum salakları kabul etmeyi bırak ,kapısından sokmaz..hele de kurumdaki pozisyonu asla bu saflığı kaldırmaz..
Yaklaşık bi ay kadar net miş, sohbetmiş tövbe ettim. Açmadım. Bakmadım. Görmedim bile onu. Zaten karşılıklı görüştüğüm biri de değildi. Ama özlüyordum onu. Sıcaklığı, komikliği, olaylara ve gündeme dair fikirleri, ettiğimiz sohbetler, sonra bana yazarak yaptığı serenatlar aklıma geliyor gülümsüyordum. Beni bi kere bile görme talebinde bulunmayışı hoşuma gitmişti. Sonuçta fiziğimle değil beynimle muhabbet ediyordu o.ve âşık oldum dediği benim kendi kişiliğimdi. Bunun içinde görüntü yoktu.
Sonrasında özür için yazdığım bi maille suskunluğumuz bozuldu. Ondan gevrek esprilerim, saçma sapan davranışlarım için özür diledim.içim ezildi.ertesi gün doğum günümdü.gece içmiştim gene.msn açtım.ordaydı.bi sürü gül yağdırıyordu,mutlu yıllar diye..kamerasını açtı bana.ben açmadım tabi..onu gördüm.Gerçekten kalbi yüzüne yansımıştı.çok güzel gülümseyen bir yüzü,hani derler ya akça pakça işte öyle bir ifadesi vardı.ben de seni göreyim dedi.yok dedim kalsın böyle..alışmıştık birbirimize ,yokluğumuz hissedilir olmuştu.o nedenle derin mevzulara girmeden eskisi gibi konuşmaya karar verdik.telefon da girdi sonuçta devreye.
Mesleğimizin yeni bir uygulamasıyla bağlı bulunduğumuz bakanlık, sonucunda sertifika verdiği bir uygulama başlattı. Kıdem yükselten bu uygulamadan herkesi haberdar etmediler.pilot üç beş uygulamnın sonucunda sertifikasıyla başvuran ilk bi gurubu İspanya ‘ya götüreceklerdi.Eğitim Gezisi ,adı altında.Bu da mesleğimizde bize artı getirecek önemli bir avantajdı.Sıkı bağlantılarımız sayesinde üç beş kişi bundan faydalandık.Hemen G. yi aradım.Haberdar ettim,onu da bi şekilde faydalandırdık.haa sonucunda hala gidecezispanya ya ayrı hikaye ama,uygulama belgmiz sayesinde kıdem yükselttik.Bu yüzden hayatının meleği oldum onun.Artık görmek ister oldu beni..Yazışmakla ,konuşmakla yetinemez oldu.Ben de yıllar sonra ilk kez birine kapılarımı açtım.zorladığı kapıyı “gir ulan anasını satayımmm “diyerek açtım bu kez..

Akşam için sözleştik.Kendimi göstereceğim ona ,aslında o uçmak gelmek istiyordu benim şehrime.Ben henüz hazır hissetmıyordum ayrıca ondan gizlediklerim vardı…ona dul olduğumu ,bi oğlum olduğunu söylememiştim.bi ailem olduğunu söylemiştim.kardeşler,anne ,baba….bunu neden yaptığımı bilmiyorum.Bi kez evli olup olmadığımı sorduğunda “hayır değilim “ dedim.o kadar rahatlamıştı ki..sonrasında yüzündeki o rahatlıkla “hiç evlenmedin değil mi? “dediğinde kafama tüküreyim ,neden öyle dedimse “yooo ,hayrr ..hiç evlenmedim “ dedim..sonrasında da bi türlü söyleyemedim.ne kadar saöma olduğunun farkındayım bende.ama …öyle oldu o an..düzeltemedim de..
Bana gelmek için delirmeye başladığı sırada ben oğlanı nasıl söyleyeceğimi planlıyordum.öyle zor bir durumdu ki..her şeyi elime yüzüme bulaştırmıştım..içinden çıkmak zordu..kaybetmek de istemıyordum..yalan söylediğim için her şey değişecekti.
O ise ege liydi.kalabalık bi ailenin en kıymetlisiydi.klasik Türk ailesi olan bir ailesi vardı.G.için deli oluyorlardı,ailenin akıl küpü havasında ,üzerine titriyorlardı.Annesi melek gibi biriydi ,anlatıklarıyla..Tek derdi Ahir ömründe diğer bütün çocukları evlenmişken ,G nin mürüvvetini görmekti..Ailenin hikayesini anlatıkça gözlerim doluyordu.Sonuçta o kadar güzellerdi ki.Birbirlerine bağlı ve gelenekçi!!!!!

Akşam nolucaksa olucak dedim..o İstanbuldan ,ben içerilerden görüşmeye karar verdik..Ben onu görmüştüm ama o beni görmemişti.sonunda gece olunca geçtik sanal alemimize..ayarladık kmeraları.Kapişonlu bi hırka giymiştim..Burnuma kadar kapalı: )) aynı anda açtık kameraları..sadece arkasına yaslanıp ,bana baktı gülümseyerek.Telefona sarıldı hemen..”yüzünü aç nooolur.” Başladı tabii.saatlerce uyuzluk yaptım ,suratımı göstermedim bi türlü..sonunda dayanamadım açtım ,”al işte be ..buyum ben…”
Öyloe heyecanlıydı kiii..dakikalrca karşılıklı bakıştık.Birbirimizi tanıyor gibiydik artık.Sevgili idik bir bakıma..o gece yataklarımıza yattığımızda o kesin kararını vermiş,benimle evlenmek istiyordu.ben kesin kararımı vermiş ,onla konuşmak istiyordum.O,anlatıığına gece hayatının en garip gecesini yaşamış,uyuyamamış,defalarca kalkmış,yatmış,havaalanına gitmeyi bana gelmeyi planlamış,ama benim ısrarla gelme deyişimden hoş bir sürpriz olmayacağı kanaatine varıp vazgeçmiş.kendi ifadesi ile “yerlere ,göklere sığamamış,uyumamış kalkıp arabasına atlamış,kilometre yapmış..”…ben se yatağa girip,saatlerce ağladım…..ona karşı kalbim doluydu,ama saçma sapan yalanlar söylemiştim.Ailesi gelenekçiydi,olmazdı,ailesi ile oğullarının arasına girme riskini bi kez daha ,altını çiziyorum ,bi kez daha,göze alamazdım..
Ertesi gün kapadım telefonlarımı..Nete girmedim.İş yeri telefonlarına çıkmadım.Endişelenmişti.gece yarısı aradım onu:
-G…sana söylemem gereken şeyler var..ben….ben daha önce evlendim..
-……evli değilsin değil mi
_hayır..şu anda evli değilim..
_tamam..olabilir..sorun ne..
_ben..
_ne
_ben yani senin sandığın kişi değilim..sana uygun değilim..olmaz yani..hayallerini sil..yık..kapat ..bişeyler yap
_ne demek şimdi bu..nasıl uygun değilsin..kim değilsin..
_sandığın öyle temiz aman aman aman melek ,tertemiz,riyasız ,yalansız dolansız kız değilim.
_başka ne saklıyorsun..evli değilsin..ama evlililik yaşadın olabilir..başka?başka?
_kapatalım..bitirelim..uzatmayalım..
(nedense o kadar zordu ki..onun kafasındaki yerimi seviyordum..neredeyse tapıyordu bana..ama şimdi birer birer gidiyordum..zordu..keşke ilk söylediğim itirafta kapatıp gitseydi..)
;_hayır kapatmayacağız.insan her zaman bulamaz aradığı kadını..ben bulduğumu biliyorum.şimdi anşat ne..ne bu kadar söylemesi zor olan şey..katil misin ..hırsız mısın…evli değilsen bu kadar söylemesi zor olan ne…hayat kadını mısın ..neeee..
_annem babam kardeşlerim bilmem ne hiç biri yok benim..
_..üzülürüm sadece senin için ..ama bu engel mi şimdi..ne yani..
_benim bi oğlum var..anneyim ben..8 yaşında bi oğlum var..
-………….sende mi kalıyor
_evet benimle..
-başka ne var..söylee.herşeyi bu gün söyle..ne varsa her şeyi şimdi duymak istiyorum..
_bu …dul,çocuklu,dövmeli,içen bi kadınım ben..yani sen ve ailen için alakasız bir gelin adayı..
_benim adıma karar verme..ona ben karar veririm.ama çocuk…bunu söylemeliydin..
_biliyorum.bi kere söylemedim sonrasında ….söyleyemedim işte..Ama sen işi ciddiye bindirdin ..evlilik teklif ettin bunun üzerine hayallere ,çalışmalara başladın.annene ablana numaramı verdin.onlarla görüştüm.uçuyorlar havada .
_çocuk…..oğlanmı kız mı..
_oğlum var benim..
_sonra konuşalım mı..iyi hissetmıyorum..

Sonrasında kaptım telefonlarımı..olmayacağını biliyordum.Onların hayatları benimki gibi değildi hiç..birbirlerine bağlı ,gelenekçi bir aileydiler.ben…yani olmaz..
Sonra telefon yağmuruna tuttu beni.açmadım..mesajlar….okumadan sildim…günlerce…son bi mesajını okudum..açtım telefonunu..

“senden vazgeçmeyeceğim” deyişi içimi doldurdu..ama sonrasında öyle bişey dedi ki:
-oğlun ….benim oğlum olur ..ama onu bi süre saklarız…

İşte bitti..o saniye bitti her şeyimiz..hiç bişey demedim ..sustum..onu seviyordum.içimde yer edinmişti..ama bu cümleyle bitti.
Kendime bi iyilik yapmak istedim..o gece ,geceyarısı uçağıyla uçtum kocaaa iatanbula.Atatürk havalimanından bi taksiyle fatih’e…adresine…kapısına geldim..zile bastım.geceyarısı karşısında beni görünce dondu kaldı..boynuna sarıldım…kalbi deli gibi atıyordu.titriyordu.öyle belki onbeş dakika kaldık.kalbi kalbime alıştı..sakinleşti.konuşmasına soru sormasına müsaade etmedim.onu depolamam gerekiyordu.depoladım..o gece onla kaldım..o uyurken sabah 8 uçağıyla “geldikleri gibi giderler….”….
Gece kollarındayken söyledim ona: “hayat = oğlum” onu kimseden sak-la-mam….onunla gurur duyuyorum..ve sen aşkım….hoşçakal!!!!!

Sonrasında kesin ve katiii red cevapları ve aramızda geçenlere hürmeten ondan her şeyin bitmesini rica ettim.o da beyefendidir , birkaç ay süren ağlamaklı ısrarlarına rağmen kesin kararımı görünce …gitti..bu aşk da burada bitti tabii..

Şimdi …ben bi daha aşık olabilirmiyim dersiniz?

18 yorum:

öküz dedi ki...

Yine burdun bir tarafları...

Konu hakkındaki fikirlerimi blogumda uzun uzun yazacağım.. unutmazsam tabi..

Şimdilik yalnızca: sana "salak"... hatta bir de "korkak"... ona "aferim yahu" demek geldi içimden..

Sırf "kendini iyi hissettiriyor" diye, bir başkasının duygularıyla oynamışsın.. ben, "çocuk" lafını duyunca uzaklaşacağını tahmin etmiştim yazını okurken.. (hatta evlilik tecrübeni duyunca dahi gidebilirdi)

Suçlayamazsın.... zira "o tecrübeleri" birlikte keşfetmeyi umması/planlaması, ilk çocuk heyecanını-hamilelik telaşını falan aynı hislerle yaşamayı istemesi...... bence gayet doğal.. hele ki geleneksel yapıda yetişmiş biri için.. empati biraz....

O sebeple taktir ettim kendisini.. sizin deyiminizle: "aşkına" sahip çıkmış ... çözüm yolu aramış... aklına gelen ilk mantıklı çözümü paylaşmış.... Kendini çıkmazda hissetmesine rağmen adım atmış sana doğru işte/elini uzatmış; daha ne yapsın? (sen, ben, o kimsenin doğrularını/beklentilerini tartışamayızki)

sen ne yapmışsın? saçma sapan bir gurur.... çözüm aramaya gönülsüz / umutsuz bir bakış... ve hepsinden beteri, durumu kestirip atan "fevri" bir tepki..

Sana da laf sokmak istemem.. zira yaşadıklarını/bu aşamaya geliş sürecini az çok biliyoruz.. Seni "kötü/sorumsuz" insanlardan ayırmaya kafi tonla sebep var ceplerinde...

Ama..... yanlış olmuş bu biraz.. Tıpkı Öküz'ün yanlışları gibi, bilerek/isteyerek yapılmış olmasa da, yanlış yanlıştır sanırım...

İvedilikle sana daha uygun birileriyle tanışabilmen; ve bu sefer az biraz daha "problem solver" bir bakışla olaya yaklaşabilmen/tuttuğunu koparabilmen ümidiyle.. (her tuttuğunu kopartma tabi:P gevrek öküz)

Seviyoruz seni:)
Olur öyle şeyler... önümüzdeki maçlara bakiciiiz artık;)

penelope dedi ki...

şansızım anasını satiiim...

haklısın ne diyeyim..çemkirmek için çemkirmeyeyim şimdi..vurun bee ..

ama çok kolay verilmiş bi karar sanma sakın haa..varya ...o sabah yanındn kalkıp ağlaya ağlaya koştum havalimanına....ağlaya ağlaya..bilemezsin....

penelope dedi ki...

öküzcüm,
kendini iyi hissettiriyor" diye, bir başkasının duygularıyla oynamışsın..dedin ya...bunu kendime sormadım mı sanıyorsun ...ben neden diyorum iyi bi kız değilim..güçlü değilim..masum değilim...onun duygularıyla oynamak için yapmadım bunu..olur sandım..yaşarım sandım..herşey masal gibi devam eder sandım..ama gece saat 12 yi vurup herşey balkabağına dönüştüğünde....çok derinleşmeden kaçmayı uygun gördüm..camdan ayakkabımı dahi bırakmadım basamaklarda..
ama ölene kadar üzüleceğim buna fırsat verdiğim için..çok üzgünüm gerçekten..

öküz dedi ki...

o yüzen diyorum ya seviyoruz seni diye:)

anlatma bana; benzerlerini gayet fazlaca yaşadım/tecrübe ettim.. bilirim ne olduğunu..

ama, işi dramatize edip fazla abartmanın da anlamı olmadığına inanıyorum.. pişmanlıklar dahi adabıyla yaşanmalı..

hayatta çok şey var; ve her biri biz insanlar için..

30+ yaşlarda kendini rahibe teresa sanan varsa hakikaten; m.çımla gülmek bir yana dursun, üzülürüm haline/kendi yalanına inanışına...

sen kır at o sezen aksu kasetlerini.. arındırıcı şeyler dinle.. hani insanı bir yerden alıp, bambaşka yerlere getiren şeyler...

penelope dedi ki...

ne dinleyim...tavsiye et bişi...mesela losing my religion nasıl:))R.E.M

teşekkür ederim

öküz dedi ki...

ı ı....

richard clayderman - nostalgie........
ipod'un falan varsa, o yangın merdiveni seansını bu şarkıyla yap gece..

anlayacaksın ne demek istediğimi;)

yahut görece yansımalar, ömer faruk tekbilek falan da olur bak..

penelope dedi ki...

ben tuluyhan uğurlu da dinlerim..istanbul kanatlarımın altında sı vardı ya hatırlar mısın...ömer faruk tekbilek dinlemedim yalan olmasın şimdi..sen diyince baktım ,onu hatırlattı bana..ama dinlerim tabi bundan sonra..

merdiven seanslarında richard abiyi alırız, senin şerefine de kaldırırız bi yakut..:))kabul buyur...

öküz dedi ki...

o hoooo... çömezsin sen:P neler neler var daha:)

clayderman: yalan rüzgarı diye bir dizi vardı, hatırlarsın; onun müziğini yapan piyanist..

yansımalar ise: of offf... metalicam/maykılceksınım 1, yansımalarım 2 dir... o derece..

amaç yüzü sevgiliye/dertlere dönmek yerine, kendine/özüne/içine dönmek.. gözleri kapatmak.. rüzgarı hissetmek... düşünmek... hatta düşünmemek... huzur depolamak..

penelope dedi ki...

çömez sensin..yaşına bak da konuş..yalan rüzgarını biliyozz tabiki de..kaç sene sürdü o beee.viktor nivmın vardı bi de benimkisi poul dü:))niki diye bi kız vardı vay beee...

maykıla ,metalicaya hiiiiiç sözüm olamaz.çarpılırım..ben R.E.M,Oasis,syd baret,dylon,stıng ...mercury in öfkesi..herbişi var bende..ve yansımalar...bab ı esrar ı dinlemedim mi sanıyon leeyynnn senoldan biroldan..heyyy yavrum heyy...

benim derdim ne biliyor musun ..yüzümü içeriye dönmek ..keşke içeri hiç dönmesem..yüzümü gitmiş bitmiş sevgiliye dönünce buruk bi acı veriyor ama sen bi de şu içeriye döndüğümde neler verdiğini bilsen..keşke diyorum bazan ...deprem olsa...içimde..alttakiler üste çıksa..dışarı taşsa...ağzımdan çıkıp gitse..yeşilyoldaki gibi...arınsaaaamm...

özgün dedi ki...

3 yazı daha çıkacak yorum yazmışsınız leyn iki kuruş aklım kalmış o da sizi okuyacam diye harcanacak :)


örgüden penolope yapıyorum :P
misafirim vardı tan hastalandı falan gelemedim öremedim diyemedim :))

penelope dedi ki...

geçmiş olsun tan...iyileş işşalah hemen kuzucuuumm..

örgüden penelope nası bişi acaba:))))kötü bişey olmamasına sevindim cnm...

OYA dedi ki...

döktürmüşsün gene.yarım kalmış herşey.keşke kalmasaymış be penelope....

penelope dedi ki...

sevgili oya,

biliyor musun bazı şeyler daha başlamadan biter..bazı şeyler başlamadan biteceği bellidir..ama büyüsü o kadar güzel,rayihası o kadar mistir ki...bile bile lades olursun...olduk bizde...

nesobaby dedi ki...

BEN BU hikayeyi nasıl kaçırmışım acaba? önce bugünü sonra ordan bu yazıyı okudum da
pöfff
nolur birlikte olun yaa
sen olmazsan ben olayım çok tatlı çocukmuş ama ben de evliyim heheheh :)) bunun üzerinden 5 sene geçti ve siz şimdi karşılaştınız öyle mi?
ay bunlar gerçek di mi penelope co?
yani çok acayip bir hayatın var valla her hikayen film senaryosu gibi :))

penelope dedi ki...

belki anlatışımdan öyledir ..pek çok insanın yaşadığı şeyler bunlar inan bana ..kelimelerim bi de o an olanları hatırlayabilen hafızam yüzünden film gibi geliyor farkındayım ama ben normal basit bi hayat isterdim .anne baba çocuk vakti gelince aşık oliim evleneyim üç beş sene normal sevgili olalım sonra evlenelim sıradan bir hayat değilse de normal olsun ..çocuk olsun ..sonra yaş sırasına göre ölelim filan..bunun olmasını isterdim ben.ama verileni yaşamak zorundayız ya...yaşarız tabii.
pşşşt ..kızım burki miydi neydi yetinsene lan kocanla ..aşıksınız da zaten..bırakk benimkisini..:))

nesobaby dedi ki...

Ben çocuğun kıymetini bil diye dedim öyle
ay ben kocamla yetinirim Burkico'm benim hehe
her ne kadar bu haftasonu beni evde tek bırakıp iizmire paraşütle atlamaya gidecek olsa da :P
Gelişmeleri takip ediyor olacağım seni siteme de koydum ki yazınca sen hemen göreyim diye ;) kaçırmak istemiyorum ihihihi :)

penelope dedi ki...

nedense seni holivut kızlarına benzetiyorum ben şekerim ya:))inşaalah hep mutlu neşeli kikirdek kaalasın sen ..hep...

nesobaby dedi ki...

bu holiyvud kızına sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :) ama neşeli hayat dileklerin umarım gerçek olur hem bugün hıdırellez gülen bir surat çizip gül ağacının altına koyalım :P

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.