herkes yalan söyler, diyor dr.hause.. en sevdiğim dizi tabi..internet müdavimi yaptığı dönemlerde beni aklıma yatan en adamakıllı felsefeydi..ve hasta olduğum bir dönemi anımsatan "Ağrı; yanlış kararlar vermemize yol açar… Ama ağrı korkusu; büyük bir motivasyon kaynağıdır…" sözü ile de o dönem çektiğim ciddi ağrıların aslında motivasyonum olduğunu kavramamı sağlamıştır. herkes yalan söyler..aslına bakarsan ingilizce yazınca daha havalı oluyor ama olsun nicelik değil nitelik önemlidir diye yetiştirilen bir neslin evladı olarak türkçe söylemek muhteviyatı daha bir vurguluyor düşüncesiyle türkçe yazıyorum.türkçe nin t si neden küçük filan takılmayın onlara.zaten çakırkeyf kafayla kallavi laflar edebilir ama imlayı düzeltemem.bi yanımda simetri hastatsı psikopat büyükannemden kalmış eğitimim hala dururken o beni rahatsız etse de düzeltmeyeceğim imlayı. insanların kendilerini kendileri gibi değil olmak istedikleri gibi gösterdiği bi gerçek ..e ne diyecek adam "embesilim fesatım gerizekalıyım.aslında basmıyo kafam ama anlıyor gibi davranıyorum "..bunu diyebilecek birini tanıyor musun? kafasında huni yoksa yani.. elbette tavuskuşunun kanatları gibi değil kanatları çoğumuzun. ama tavuskuşu taklidi yapan bir ördek değil ,kanadının aleladeliğinden memnun bir serçe de olurdu yakınımda olsa.. neden gene başladı şizofrenim bilmıyorum..yıne eski hayaletler kafamda ..yıne kendimle sıkça konuşur birbirinden bağıımsız konuları aynı potada eritir oldum..buna yıne ne sebep oldu..başladı geçmişin artçı sarsıntıları yine.dilber sultan yat artık deyip duruyor gecenın bir yarısı.... #direnrakı

0 yorum:

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.