.......

kocaaammmaandı eskiden dünya..bana mı öyle gelirdi yoksa.onun her hali büyük ve inanılmazdı.ama inanırdım ben.penceremden izlerdim yağmurun oluklardan akışını.hayaller kurardım .kasabadan gittiğimi,kariyer sahibi bi iş kadını olduğumu ..aşık olduğumu filan.kimsenın bilmediği bi taraftı bu .çünkü en son hayal kuracak kişiydim belkı çocukken.herşeye kızgındım.anneme bababma ..benı bırakıp gittikleri için.tanrıya..ona da..acıması yokmuydu.tek başına bi çocuk napar ..
herkes güzeldi.herkes bakımlıydı.ben ..o kadar anlamsız uzun bacaklarım vardı ki.hep sarışınların kırmızı yanaklı beyaz çocukların olduğu kasabada kapkara saçlarıyla ben çirkin ördek yavrusuydum sanırım.dilber sultan "ayy allahım hiç mi bişey yakışmaz bi çocuğaaa "diye dövünürken aynada kendime o kıyafetleri ben de yakıştırmazdım.aslında o anki psikolojıyle kendimi kıyafete yakıştırmazdım.o yüzden seviyorum şu lanet kotu.etekleri giymeye başladığımda şirketin mecburi kurallarından biri diye giymiştim mesela.

aşık olduğumda hissettim kendimizi güzel.gözlerimin önüne kapattığım saçlarımı eliyle topladı.gözlerini neden saklıyorsun sen,dedi.bilmem ..belkı baktığımı görmesin diyeydi.allahım ne güzel duyguydu o.öyle özlüyorum ki o duyguyu..
aslında yazacak çok şey var ..ama şimdi şu gripin yolcu yolunda gerek diyo ya.........eşlik edip dağıtasım var be arkadaşlar..kafam az iyi..yazarım artıkk..dinleyıverin bi ara benım için...

0 yorum:

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.