OĞLUMLA Bİ AKŞAM:)

stıng i özledim..acısını da çıkardım doğrusu ..deli gibi dinledim sabah beri..bana romantik gelıyor.dinlenıyorum..:)Başlığım da komik oldu :)

dün gece oğlumlaydım.iş çıkışı bana geldi ,film izleyecektik .adam gibi bişey göremedik ,gezmeye karar verdik ..kar kalktı ya şükür,fırsatı değerlendirdik."nasıl bi anneyım " soruma "kötüüüü "diye cevap verdi diye haşladım tabi onu.."iyisini iyisin tamam tamam " diyene kadar..

beraber gezmeyı sevıyorum onunla.kuruyemiş aldık,sigara aldık parasını o ödedi ahhaa süper bişeymiş..
-al bunu al zift içiyosun al.
-napiim güzel ama..
-güzel mi...güzel mi..aferin.
-denemek istermisin..
-anneeee.nasıl bi annesin sen yaa..kızman gerek bana bunun zararlarını filan anlatmalısın.yani ne bileyim ..
-eğer oğlum bak sigara sağlığa zararlıdır deseydim ,ya da saklamaya çalışisaydım muhakakk merak eder içerdin.yanına bile yaklaşamıyorsun şimdi:) ilgini hiç çekmıyor..bunu bana borçlusun.
-herşeyi sen yaptın zaten ..mevsimler senın eserin:) anne ukalasın
-sen çocukken geceyarısı uykun kaçar parka gidicceeem diye ağlardın.okuldan gelmiş yorgun olurdum ,ama seni susturmayı bilmediğim için hadi yürü gidelim der ,seni giydiri,elinden tutar parka göötürürdüm .gece yarısından da geç.parkta kimse yok .salıncakta sallanırdık beraber.sonra sen gökyüzüne bakar ,gözlerini kısar seslenırdın: "anneee annee bak göruyormusun .." gördüğün şey yıldızlara gözlerinı kısarak baktığında ışıkları yayılmış görunuyo ya o.bak annee,görüyormusun.yıldızlardan ışıklar çıkıyo ya..işte onu ben yapıyorum..

kendi gördüğün şeyi benımde gördüğümü ve hatta herkesin gördüğünü sanıyordun..o zaman sen neydin acabaaa..üüükela..

-salak bi çocukmuşum ..
-sakın..ağzını topla..benım o minik aşkıma sen salak diyemessin..onu çok özlüyorum.minnacıktı..bak nasıldı biliyo musun şu kadarcık ayakları vardı.
-anne..bütün albüm ,ayaklarımın ve ellerimin iziyle dolu..boyutlşarını biliyorum .
-kötümü olmuş..

çocuğun ayak tabanını her doğum gününde rujla boyar kartlara basardım.ellerini de tabi:)bu sanırım 10 yaşına kadar sürmüştür..sonrasında çocuk isyan etmiş,yazıcıdan elinin fotokopisini çekmiş getirmiş.al bunu sakla anne nedir heryerim çilek kokuyor yapış yapışım yaaaa:)))
demişti..


oğlumla yaşadıklarımızı paylaşmayı sevıyorum .konuşmalarını esprilerini..ama kimsenın yanında bu şekilde konuşmuyor nedense..sadece efendi efendi duruyo.."aa maaşalah ne usşlu,ne terbiyeli.." derler .ben de "çok da komiktir." derim.oğlumun suratına bakarlar ,içlerinden "bu mu " geçer.efendi ,ağırbaşlı bi çocuk bu yahuu,komik olamaz gibi gelir.

film beğenmediğimiz için dolaştık durduk geç saatlere kadar,mağazalara girdik.benı itekleyerek dışarı çıkardı.sırtıman kollarıyla iteklıyor ,ben direnıyorum..herkesi güldürdük."kusura bakmayın annem alışveriş bağımlısı da krizi tutuyorr..terapi yapıyoruz " dedi..ben de ona uydum..1bırak beniii..alıcaaamm onlarııı alıcaaaammm "
bütün mağaza kahkahaya boğuldu.çıktık ,gezdik.salep içtik.eve dönerken mutluyduk.kimnseye ihtiyacımız yok gibi.en büyük aşk bu..

5 yorum:

özgün dedi ki...

huzur doldum la ne güzel yazdın neydi o iki gündür aşktı meşkti yiyim aşkı :)
doğumgünümü de unuttun anguslar da hastalıklıymış duydun mu :P

"leb" demeden... dedi ki...

oğluna iyi bi annesin de bana bi "tahrana çoprası" yapmadın. bi de üstüne inat ediyosun "o tarhana çorbası" diye... hıh

penelope dedi ki...

yaparım la..istanbulaa gelince çikulatalı leblebi ve de tarhana çorbası getiricem :))))

tarhana tabii:)))

aikon dedi ki...

Pene hamile kalıcam senin yüzünden ..Nasıl ,ne şekilde bakarımı düşünmeden.

penelope dedi ki...

kızıııımm varyaaaa..telapatik güçlerim yoksa nolliim ben..aikooooo nerdesin yazıyordum sen çıktın..yaşasınn..çok özledim senı ben..

ve evet ..anne ol llayyn..muhteşem bişe ..boku bokuna yaşamışım dersin:)

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.