kokoş pene

istanbuldaydım ..karlı şehre geri döndüm..bolu yu geç,nce kar başlıyor..hele iç anadoluya girince amanınn..keşke gelmeseydim diyorum..ama az kaldı..çok yakında istanbula taşınıyoruz.yeni işim orda kurulacak ..10 hafta sürecek bi kursa katılıcam..ve yeni bi sertifika ile uluslar arası boyuta taşınacak işim gücüm vay bee..ne yükseliş..peeehh...macaristan a ithal hayvan getirmeye gidiyoruz bakalım..ithal et yiyicenizzz ahahah..etlerinizi seçiyorumm leyynn iyi geçinin benle..

iki gece kaldık orda..ikinci gece oda arkadaşımın aklına çılgınca bi fkir geldi..kokoşlar gibi giyinip sokağa çıkalım dedi..neden olmasın..yapacak daha iyi bişi yok..anadoluda -ankara hariç-bunu yapma imkanım yok:))

zümrüt yeşili bi tunik aldım kendime:)..yaz gecesi elbise niyetine giyersin normalde..altına çorap da giymezsin topuklu ayakkabılarla sexy olur...oğlan yoksa ya da antalyada filansan giyersin..kış günü giyebilirmiyim ..giyerim ..altına da parlak siyah bi tayt giyerim.giydim..çok uzun topuklu rugan çizmelerimi de giyerim ..ahahah..hani böyle yan tarafında taşlar var..bi de böyle gözlerimi iiiyyiice kocaman yapacak makyaj yaptım.kenarlarını fosforlu fosforlu yeşillerle öööylee boyadımm.dudaklarımı da reçel yemişim gibi :)))))))))
gri bi montum var .onu giydim.boynuma da böyle zemin rengi gri,içinde simler bilmem ne olan bi şal..tırnaklarım da kıpkırmızı..saçıma da gri tüllü müllü bi taç:)
bi ağzımda sakızım eksik.arkadaşımda benden beter..eminmisin dedim çıkalımmı..çıkalım evet..hadi..3...

halimi görmelisiniz..ait olduğum yer taksim:)) laleli filan yani o kadar.ağzımda sakızım eksik bi..metroya bindik bi de..herkes nası bize bakıyo.metronun kapısının cam kısmından yansıyan görüntüm:)) görmelisiniz..playboy kataloğunun kış versiyonu..sero görse eminim "senin zamanın gelmiş " der gene..uyuz..ne zamanıysa...(bu arada sero diyince seroyu bi okudum sinirlendim yorum yaptım..konumuza dönelim)
öyyle gittik teee nerelere kadar .sadece insanların bakışlarını merak etmiştim.istanbulda alışık olmalılar diye düşümnüyordum ben bakmazlar bile diye düşünüyordum..ama arkadaşlar istanbul gayet normal göründü o gece gözüme..kumkapıya uğradık bi..amann ne soğuktu kaçtık geri..

az ilerde kaldırımın köşesinde bi kaç tane travesti arkadaşla karşılaştık ,arabanın camına eğilmiş:
"eğlenelim mi 60 lirA" diyordu..nası bakıyosam ona ,döndü:"gidin kız burdaaaaaann "
diye bi höykürdü..
ikimiz de nasıl kaçıyoruz..yalnız allah için onlardan bi farkımız da yoktu yani...
bir iki yerde tık tık tık dolaşıp geri döndük otele ki sabaha dönecektik zaten.içimde bi fahişe yatıyor millet..ama onu zaptedebilen bi de rahibe var hemen yanında uyuyor o da..bu ikisinin geçimi beni depresyona sokacak..acilen aşık olmalıyım..

10 yorum:

"leb" demeden... dedi ki...

nası arkadaşların var kızım senin :S

hoppp bura Istanbul la. yerler adamı :)))

penelope dedi ki...

yok la bişi olmadı..sadece sokak kadını gibi öyle manyak manyak dolaştık ne alakaysa...adrenalin..bişi yapan olmadı ..göz tacizi sadece:))şanslıyız demek..:))

ne var uslu olmaktan sıkıldım...:P

Nesobaby dedi ki...

canım sen kendini SEx and the City 'deki samantha ile karıştırdın sanırsam yalnız onlar NY'ta yaşıyorlar orda insanlar pijama ile sokaklarda fink attığı için normal karşılanıyor :)
Burası İstanbul kızım valla kapıverirler hatunu anammmm
Travestiler sizi rakip görmüşler anlaşılan nasıl bir kılığa girdiysen ay ben onlardan çok korkuyorum sonuçta içlerinde bir erkek gücü yatıyor :))
Neyse gelip uğramadan gittin bari temelli geldiğinde bir "sürprayyyyzzzzz" yaparsın di mi bacım? rahibem terassam şuhursuzum benim mucuk :*

penelope dedi ki...

şu sex and the cıty de bi ben izlemıyorum anlaşılan...

elbette süprayzz ..ama o kıyafetle değil tabii:))

yok be ness.bazan manyak olmak istıyo insan..amaaaann koy bi tarafına derler ya..bişi olmadı işte :)merak etmeyın.zaten bi daha yapacak da değilim.
travesti bacılarımıza bişi dediğim yok ama evet saldırganlar..rakip gördüler bizi :)dedim ya farkımı yoktu ki..otele girerken de kapişonları kapadık.sabahki hanımlar bunlar mı der adamlar demi:)

S.O dedi ki...

pene,

demek istanbul hmm? istanbul'u yeneceğim diye düşünme; gollü beraberlik iyidir. (twitter'dan kaptım.)

desene artık sayende, ucuza mangal yapacağız. burada kıymanın kilosu 10 lira civarı hani düşünün derim. kokoş mokoş, beğenmişsin kendini işte. anneyim ama güzelim, ben.. mesajını aldık. zamanın gelmiş senin.. buraya yazılır mı pene?

yazımla ilgili açıklamayı, kendi blogumda yaptım. acilen aşık olmamalısın bu arada, neden diye sorma.. fahişeye selam, rahibeye hürmetler..

sero

penelope dedi ki...

sero,

bi koyun 800-1000 lira ve bi holsteın inek 8 000 olunca kıyma da öyle oluyor muhterem..amaç bunu düşürmek .olucak işşalah ..mangala bekleriz şarapları kap gel.
zamanın gelmiş i burda yazdım çünkü çok hoşuma gitti başka bi söylemi olamazdı.kendimi beğendim hayır ama anneyim de güzelim gibi değil..rahatım diye sevıyorum kendimi..beğenmek demeyelim buna ypksa beğenmıyorum fazla derine dalarsak .ama iyi kızım beee..
neden diye soracağımı o kadar iyi biliyosun kiii..:)
bakalım senin tavsiyeleri göz ardı etmeyiz muhterem bilirsin.
fahişeye selam ,rahibeye hürmetler ha...güzel bu:)))

aikon dedi ki...

Pene ; en son aşık olmalıyım dediğimde burnum boktan çıkmadı dikkat derim.İşin için tebrikler.Arada kokoş olmak iyidir,ama bar flörtü yaşamadan bitrimişsin geceyi olmadı :))

penelope dedi ki...

canım aikon,

onuda yaşayacaktım aslında aklımdaki buydu da ...cesaretim yok be..sadece metroda bi yakışıklı beni kesiyodu az biraz göz süzdüm filan ..çocuk cesaretlenip yanıma gelince de kaçtım:))
sadece bi an kendimden uzak kalmak istemiştim:)yoksa...
benım burnum yıllardır o mokta ...tedavisi de mümkü değil..bakalım neler olucak...

özgün dedi ki...

et ucuzlayacak mı aplaağğ?
kızım hayırlsı olsun diyeceğim ama yaptığınızda hakatten manyaklıkmış iyi kıçınızı kesmediler müge anlıda izlerdik artık dünya güzel iki kadını kim kesti töbe töbee.
vay be antalyaya gelmeden seroyla rakı içeceksin hee pehh

penelope dedi ki...

müge anlıyı yiyim sana bişey olmasın:))

bişi olmadı olmadı:))
şurdan bi kurtulsam leyleği havada görücemm özgün işşalah..sero kabustan uyanacakta rakı içicez dee...:)))o letonyasından dönene kadar biz oohhoooo ne rakılar devircezz işşalah:)

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.