penelopeee.......burdaaaaa!!!!

evet...tatil iyi gelmiş olmalı bana..iyi geldi elbette..topaarlandım..Çook çalışyordum.mesai yaptım.müfettişler için harika dosyalar hazırladım:/P

bu arada çok yoruldum bunaldım eee 32 yaşına gelmiş ,aşk hayatı kötü giden de bi kadınım ..düşünün artık.bunun üzerine bi de gerçekten sevdiğim tek erkek ,eski kocam yıllar sonra peyda olup oğlumun ve benım hayatıma girmeye çalışıyor..yani bunalımın ,depresyonun katmerlisini yaşamayım da napimm..söyleyin ...
eyyy ahvali beşer..

eyy cemaati müslimminn..
eyy cematii bbilok..


buralardan toz oldum bi süre..baba oğulu birarda bırakıp,gençliğimin sokaklarına...şimdi başka kişilerce kullanılan öğrenci evime sığındım..yine öğrenciler kalıyor .taze yeni yetmeler.ev arkadaşlarından birinin ailesinin eviydi .şimdi onun evi..bi odası hep boştur sağolsun.Ankara da işim olsa ona gider boş odasını tutarım.ailesinden kalan üç beş eşyası var ama benım çok şeyim var orda..
biraz uzaklaştım..face de okey oynadım..bara gittim.Alper gelmiş ingltereden. bayram ertesi ankaraya geldi beni buldu..yine dost sohbetlere devam.sen kaldırım çiçeği olmadan yakaladım seni diyor.kaldırım çiçeği:)uyuz herif..

hayatımızı kimseye adamamalıyız ,onu anladım.bi gün efe delikanlı olacak..hayatımdan çıkacak..daha doğrusu merkezinden çıkacak..seçimlerini yapacak..sevgilisi olacak..belkı eskisi kadar sık gelmeyecek bana..onu hayatımın merkezine oturtmakla hata ediyorum..anladım.ona yapışık yaşamamalıyım.kendisini benım kocam ,babam gibi görmemeli çocuk...bana telefon edip:
-anne ..iyi misin ..başını derde sokma ... diyen o olmamalı..
bunu ben demeliyim..
-evlat ..başını derde sokma..

benden daha az sorunlu olduğu için sanırım ömür boyu bu cümleyi o kuracak:)

..
eğlence hayatı bıraktığım gibi değil.daha mı kaliteli serserilik vardı eskiden..lezbiyenlerle dolu bi bara gitmişim ..bi kadın tarafından ellendim.tiksinçti..

yıllar sonra dans ettim.galiba ben bi kalasım..kabull ediyorum..anaaaamm hiç mi eğilmedin be kadın..travesti gibi dans ediyon..Alper o ingiliz hatundan sonra benımle dansa gittiğine nasıl pişmandır kimbilir.
-kızım yontulsana biraz..kalas gelip kalas mı gidicen sen..
-ne beee..dans edıyorum işte.
-hayır etmıyosun.duruyosun orda öyle kazık gibi.
-benım dans şeklim bu.
-bu mu..bu muu..bu dans şeklimi..bence bu kelaynakların çifleşme dansı..

-bu evet..benım tarzım bu..
-tarz mı bu şimdi..senın bi tarzın yok kızım .
-işine bak sen...


bar çıkışı bana asıldı biri..sigara içiyodum ,yürüyordum hem..
"hadi bekleme yapma devam ett." dedim..

söyleme şeklim ,ordaki tavrım yemin olsun konsmatrislere benzemıyosa...kibarcası bu tabi..

duş aldım.Ahmet ümit i okudum.Babı esrar'ı...onu bitirdim .Şah ve sultanı okudum.İskender pala...
bi de baktım blogumda bi yorum.sero..uzun zaman sonra..okuyunca dank etti.haklı..zemini hazırlayan benim aslında bu kadar üzülmeye...geride bıraktıklarıma geride bıraktım demem gerek.şu kişilik bölünmesinden kurtulmalıyım artık.
çocuk pene..aşık pene..şimdiki pene..şimdiki pene kimliliğine bir an önce bürünmeli..sihirli bi dokunuş gibi sabah uyandım..hayatıma kaldığım yerden devam ediyorum..
ve muhteremm...biz biteli çok oldu...bizden bi cacık olmaz artık...
şimdi sağlam dönüyorum..oğlumu alayımm...işime başlayayım ve neden olmasın aikoo: japonca kursuna filan gideyim:P

12 yorum:

"leb" demeden... dedi ki...

kızım daha önce de söylemiştim; sen bu Alper'i mundar ediyon. ne var bi çıksan 2 öpüşsen. alışırsın zamanla belki. denemeden ne bilicen...

diş hekimi noldu? bari onla çık...

biriyle çık la işte...

:derdibaşınadüşmüşdışblogkomşununmandalı:

penelope dedi ki...

ahahahaha..deliiiiiiii..

ne sevvindim varya gördüğümeee...

hadi hep birlikte dönelim artık...


dişçi niştemiz olur
kızım
o senın
ayarlıycam onu sana..:))

alper ..bilmem..kalbim çarpmıyo yahu...
dert öpüşmekse bi tane var öpüşülesi istanbul topraklarında aslında...de cesaret yok ona da..
dur bakalım..zaman....hadi açıl sende ,gell yalnızlar rıhtımında iki kadeh tokuşturalım leeeyyynn..

"leb" demeden... dedi ki...

heee kalbimizin çarptıklarını da gördük.

o değil de sen bi şans versen, belki iyi flört edicek adam. çaptırıcak belki. olamaz mı?

bak benim B.B. ye. sevgililerimizi filan anlatıyoduk birbirimize. sonra bi amnda nannirinirinom :)))

(kendime not: dişçiye de gitmem lazım la hakkaten. haftaya hallediyim bari.)

pesimist sultan dedi ki...

özlemişiz seni delii ... başla bakalım bizde görelim :)))

lady dedi ki...

:))
hahah süpersiniz, gülümsettiniz sabah sabah!

penelope dedi ki...

LEBLEBİ..

b.b...bili boo mu eheheheh:)


bilmeyrum artık bakalım :)

optimist pesiiii,

ben geldim ben geldimmm...ben de sizi ne biçim varyaaaaa özledim..bütün enercimle geri döndüm..ahha.sanki döndüm de dünyayı kurtarıcam havama bakarmısın..ya da sanki herkesin gözü yolda beni beklıyo..anaaaa.bu ne kendini bişey saymak de mi...:))

hadi hadi ..silkininnnnnn kalkınıııınnn ..şu hayatı yoralım biraz.anca dostlarla çekilir oluyo beee..:)


lADY,

reveransss.reveransss..
laydiiimm..sen laydi ben sokak kızı:)) kirli elerimi arkama sakliim bari:)))
hoşgeldiinn:))

aikon dedi ki...

Hoşgeldin ..süpersin.. pene dediğin böyle olur , o kaçtığın yere özendim ya,,benim üniversite evim aklıma geldi..
Dışarı çıkıp nefes almak gerekiyor bazen aynı atmosferde fazla kalınca beyin durgun su gibi pislik tutuyor ,,en iyisini yapmışsın ,yakışmışta
Harf doğrulama olayına gelince ne biliyim nerden yaptım.Bakıcam düzeliyorsa geri alıcam , çenenden kurtulmak için .

lady dedi ki...

alemsin, sadece ismim lady be, ben de aynı kulvarda koşuyorum :)) hoşbuldukkk ;)

OYA dedi ki...

aynı zamanlarda bloglarımıza ara vermişiz penem.yok yok biz birbirimiz için yaratılmışız....:)))

S.O dedi ki...

pene,

ne kaddar radikal kararlar alip da gelmissin ankara'dan, bravo. zaten koskaca devlet buyuklerimiz dahi en muhim kararlari ankara'da alir.

sen caponca kursunu bosver de, eski kocan efe'yi gorecegim diyerekten elinde paketler vs. yemege gelecek, hazilrikli ol. eski sevdigi yemekleri isteyecek sonraa.. sonrasi baska yoruma..

hoscakal.

not: efe'ye selam ;)

penelope dedi ki...

serooo...

ya bi gitt...ne alaka..hayır o öyle gelecek bende hay hay kaldığımız yerden devam edelimmi diyicem..
o bi defa beni öpmeye cesaret etti onu da ben baştan çıkarmış olabilirim..büyük ihtimalle..onda o kadar cesaret yok.olsa biz başka türlü olurduk şimdi..

efeyi dışarda görüyo..
dediğin gibi yaprsa çok gülerim ama ..kafamdaki entel görüntün bi anda nostradamus kimliğiyle yer değiştirir:)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

ene... ben bunu okumamışım...

öküz'ü komşularınla tanıştırsana peneeeeeeee:P

BU BLOG ASLINDA;

biraz günlük ..çokça dün'lük ..ama hepten deli saçması..

sahibinin histerik çıkarımlarından oluşmuş bilog.









penelope saklı sandık

herbişey

bi sonraki bölümde..

.